Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Naši taxikári sa dohovárajú, ako zničiť Uber (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť

nice

drzim palce UBERU
 

Aj ja som

Aj ja som "DRŽÍM PALCE UBERU".

Používam vonku a neviem si vynachváiť.
 

 

Dodal, že ak by sa zaviedli pevné ceny, získal by aj štát. „Keď sa vytvorí jednotná cena, budú musieť všetci taxikári odvádzať dane aj odvody štátu, ktorý tak príde k príjmu."

Cize vlastne priznal, ze teraz roznymi "optimalizaciami" akosi neodvadzaju ?
 

 

Nie optimalizaciami ale proste surovo neodvadzaju a dufaju, ze sa na nich nepride. A na druhej strane zase odrbavaju zakaznikov. A este by tie drze opice chceli jednotnu cenu, aby mali osklbavanie zakaznikov posvatene zakonmi. Drzim palce Uberu, nech ich vytlacia z trhu.
 

 

a ked budu mat jednotnú cenu taxikári potom nech je jednotná cena aj na byty, potraviny proste na všetko.
 

 

Takze im sa zachcelo stejne ceny. Ale ake ? Ja som za to aby boli stejne . Napriklad 3€ po celej BA? Nech nezerem tak 3,50. Alebo 5€ na kilometer ? To by sa im pacilo ,este k tomu oslobodenie od dane ,zlava na PHM atd.
 

Uber je evolúcia

taxi služby. Bola by chyba likvidovať ho. No je potrebné podriadiť ho našim zákonom a predpisom. Nepáči sa mi že neplatia dane a sú i preto lacnejší. Tak isto nechodia na psychotesty. Celkovo tá služba dobre vyzerá, fotka vodiča, číslo auta, platba smartfónom, No v prípade poškodenia zákazníka, kde sa môžem sťažovať, akú mám v súčasnosti právnu ochranu? Kto mi zaplatí liečenie, ušlý zárobok?
 

 

no zato taxikári sa idú platením daní roztrhať. Vždy mi nasilu tlačia do ruky bloček, len aby mali platbu zaregistrovanú. A to s tou právnou ochranou a bezpečnosťou to bol na piatok celkom dobrý vtip.
Na posledy som vystúpil z taxíka, lebo sa nechcel vodič pripútať a sedel som vpredu. Nenechám sa v prípade havárie ohroziť letiacimi 90kg živej váhy.
 

 

§ 8
Používanie bezpečnostných pásov
a iných zadržiavacích zariadení
(1) Osoba sediaca na sedadle povinne vybavenom
bezpečnostným pásom alebo iným zadržiavacím
zariadením18) je povinná toto zariadenie použiť; to neplatí
pre
d) vodiča vozidla taxislužby pri zmluvnej preprave osôb
v obci,
 

keď už niečo

čítaš tak to aj dočítaj dokonca:
" (2) Výnimka podľa odseku 1 písm. c) a d) sa nevzťahuje na osobu, ktorá sa prepravuje na mieste, ktoré je chránené pred účinkami nárazu vozidla airbagom."

Pochybuje, že nájdeš taxík bez airbagu vodiča..
 

Celkom by ma zaujímalo,

čo mal zákonodarca na mysli s tou výnimkou a výnimkou z výnimky. Jediné, čo mi napadá, že airbag môže nepripútaného vodiča zraniť?
 

 

Jednoduché, ak sa nepripútaš, airbag ti zlomí väzy ...
 

 

darwin
 

 

cital
 

aha,

takže čítaš všetko, ale použiješ len to, čo ti vyhovuje... hmm, pán bude politik? :D
 

 

No kto asi ? Predsa poistovna vodica. Kazdy vodic musi mat PZP. Ci ty si myslis ze ak be si sedel v taxiku tak ti to zaplati vodic ? alebo taxisluzba. Vzdy to ide z PZP a je jedno v akom aute sedis.
 

 

Poistovne su velmi vynachadzave v tom, ako neplatit. Ak sa ukaze, ze ta viezol cez uber, t.j. taxikarcil, tak som si isty, ze nepreplatia nic, ak sofer nema special taxikarsku poistku, co urcite ziadny uber sofer nema.
Kazdopadne tie poziadavky taxikarov su take ... ako od blbeckov. Jedina moznost, ako znicit uber su pravidelne kontroly, s tym, ze ak niekto taxikarci bez licencie, psychotestov, noveho auta, danoveho priznania, tak pokutovat az si to rozmyslia. Trestna sadzba za nedovolene podnikanie je az 5 rokov, tak to by si uberisti rychlo rozmysleli, ci sa im to oplati za 2 eura za jazdu.
 

 

A ešte daniari vyhútali, že keďže Uber je zahraničná firma a služba sa poskytuje na území Slovenska, vodiči sú povinní platiť za Uber DPH zo sprostredkovacieho poplatku, ktorý si Uber z ceny jazdy ponecháva
 

A

co je na tom strasne?
Ak mas zivnost resp. koncesiu,riadne zauctujes a vybavene.Prijmy-vydaje= hruby zisk
 

Ale zaroven vlastne slubil,

ze potom odvadzat budu ;)
 

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME