Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Diaľnice a rýchlostné cesty dostanú zvodidlá za 118 miliónov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

To zas bude tunel.

.
 
Hodnoť

 

118 milionov na 174 kilometrov ? To je takmer 680 000 za kilometer.
Slusny vyvar.
 

 

Alebo 680 eur za meter :)

Boa, ale ta cena za zvodidla riadne podrazela za posledny rok.

Minuly rok stal meter zvodidiel len 64 eur (uznavam ze mozno boli ine podmienky, ale aj tak cena 64 a 680 je poriadny rozdiel):
http://www.crz.gov.sk/index.ph...
 
Hodnoť

k

k tomuto sa uz neda nic slusne napisat
 
Hodnoť

 

Hovä dá SMERacke zabijácke, štyri deti museli pre nenažratosť Fica a spol zahynúť a odrazu sú peniaze na zvodidlá - Fico si zločinec
 
Hodnoť

Táto republika je spoluzodpovedná

za všetkých mŕtvych na našich cestách, pre ich stav, pre ľahostajnosť a ničnerobenie kompetentných. Či v lete, alebo zime. Veci, čo sú v cudzine normálne, tu ideme s veľkou pompou zavádzať. Zrazu sa to dá a a čo je výsmech, peniaze z našich daní, čo majú ísť na cesty, končia Boh vie kde a teraz si ich necháme zaplatiť z EU, teda cudzími ľuďmi. A ešte aj tie sa rozkradnú. Neviem, kto a hlavne odkiaľ zobral také cifry, ale aj ja si myslím, že to je tunel...
 

 

Obdivujem takéto vyjadrenia toho, kto sa tomu nerozumie. To nie je iba dodať zvodidlo. A nie je zvodidlo ako zvodidlo. Ak má byť osadené nové zvodidlo, musí sa upraviť šírka krajnice, ak sa má do stredu diaľnice osadiť betónové zvodidlo, musí sa stred diaľnice spevniť, je potrebné upraviť odvodnenie atď. atď..... Je to komplexný zložitý proces, nie je to na amatérske komentovanie.
 

To amatérske komentovanie

vychádza z reality. Podľa neskôr zvrejnených informácií nebola jedna vec, projekt (od ciest, tunelov, mostov, železníc - vagónov, nákupov áut,...) čo by nebola niekoľkonásobne predražená a peniaze skončili v čísich vačkoch.
Pre mňa sú Top diaľnice (ale aj okresky !) Rakúska. Spravené pre bezpečnosť všetko. Ja verím, že takýto projek nie je lacný, ale mne išlo o to, ešte raz to zopakujem, peniaze z našich daní, čo majú ísť na cesty, končia Boh vie kde a teraz si ich necháme zaplatiť z EU, teda cudzími ľuďmi...V Rakúsku (a aj v Nemecku) veľmi veľké projekty, tu taký nemáme ani jeden, sú hradené z EU. Tu sa klame a kradne ešte aj na farbe na vodorovné značenie. Ako inak si vysvetliť, že ak prší, u nás nie je vidieť krajnica, stredová čiara a v Rakúsku taký problém nie je? Sú absolútne bezpečné. Ísť po naších cestách je o strese a nervoch.
 

Reakcia

Ja som nechcel povedať, že je všetko v poriadku. Zaoberal som sa konkrétnym problémom a reakciou naň. Zato, že sú niekde inde problémy sa nedá všetko generalizovať. Ak je niekde konkrétne pochybenie, treba to odsúdiť, ale pristupovať ku všetkému s podozrievaním nie je správne. Na Slovensku to asi tak je pravidlom. Za všetkým sa hľadá možný nekalý profit. Ale tak sa nikam nepohneme. Moja poznámka bola vecná s vysvetlením šírky problematiky.
 


Najčítanejšie na SME