Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Signály prichádzajú z čiernej skrinky boeingu, veria v pátracom tíme (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

zachytene 600 km od seba, v hlbke niekolko kilometrov. Good luck...
 

 

Dávnejšie sa potvrdilo, že je nepravdepodobné, že signál, ktorý zachytili Číňania pochádza z lietadla. Viac nádejí vkladajú do signálov, ktoré v posledných dňoch zachytila austrálska loď.
 

mozu hladat

ponorkami co znesu tlak v hlke 5km, na uzemi vacsom ako Francuzsko, v prostredi s viditelnostou max.niekolko malo desiatok metrov.

ako znazornuje infografika v tomto clanku
http://www.sme.sk/c/7164582/do...
zatial zrejme zachytili len signal siriaci sa horizontalne v tzv. oceanskom zvukovom kanali takze zdroj moze byt doslovo hocikde.

ak v najblizsich dnoch nezachytia priamy signal zo zdroja (ktoreho bateria je dnes uz za hranicou garantovanej zivotnosti) co pomoze lokalizaciu upresnit na kruh o priemere cca 10km, potom sance na najdenie vraku budu rovne absolutne nule.
 

 

nie tak uplne. vies kazdy signal okrem frekvencie ma i amplitudu. a ta sa v akomkolvek realnom akustickom mediu redukuje s vzdialenostou (hovori sa tomu tlmenie ;).
cize ak porovnaju amplitudy dvoch signalov, moze to co-to povedat. dalsia vec je ze k tlmeniu dochadza aj pri odrazoch, lomoch, etc. zvukovej vlny...no na to su ini borci a SW ktore vedia predikovat wave propagation...tak nahaj ich robit robotu a ver :))
 
Hodnoť

dalsia rana konspiratorom

alebo ani nie, tych nepresvedci nic....
 
Hodnoť

GPS

to tie lietadla akoze nemaju ziaden GSP tracker alebo nieco podobne? ako je mozne, ze ho nedokazu lokalizovat na meter presne alebo ze nemaju jeho poslednu polohu? to su 100 rokov za opicami?
 

GPS

nechytis ani v lese alebo na zastresenej benzinke, navyse bezne GPS je iba prijimac signalu, nie vysielac.
cierna skrinka na dne oceanu ma na sebe "strechu" hrubu 4-5km.
 

 

Ked lietadlo leti, hps funguje bez problemov a vysielac moze kazdu sekundu poslat svoju polohu niekam.letisko/vyrobca/kdekolvek.ak dojde k havarii, ide sa na poslednu znamu poziciu.
 

 

nie 100, ale 10 urcite. cital som ze vzhladom na to ze lietanie je delikatne, hociaky system, zariadenie, pokial to nieje naliehave, musi prejst kvantom byrokratickeho preverovania, lobbovania atd. coho dosledkom je, ze povedzme technologia ciernej skrinky je zastarala tak minimalne 20 rokov.

okrem bezpecnosti ide aj o masivny lobbing, pretoze hociake nove zariadenie by sa muselo instalovat do celych flotil a to letencke spolocnosti az tak nechcu. cize, dosledkom, aj ked treba povedat ze logickym, je, ze upgrade prichadza az s nehodou, vacsinou. doteraz sa este nestalo ze by sa lietadlo pomerne rychlo nenaslo, takze nebol dovod instalovat gps tracking a 'nacierno' zapnuty byt nemoze, pretoze vsetky systemy podliehaju prisnym regulaciam a zvlast vysielace/prijmace


dalsim dovodom je, co som cital vyjadrenie pilota, ze gps je americka vojenska technologia. ziaden primarny system nan nemoze byt napojeny, pretoze usa mozu gps kedykolvek vypnut. samozrejme, nejaky sekundarny system napojeny by byt mohol, ale vyjadril sa, ze voci gps panuje trochu nedovera. aj vzhladom na to ze lietanie je take delikatne , ze kazdy system musi byt overeny a certifikovany milionkrat, pre istotu, co ma za nasledok 10 -15 rocne technologicke zaostavanie. ale ma logiku, radsej pomaly, ale iste.
 

 

Ano.suhlasim.tiez si myslim,ze to bude skostnatelou byrokraciou.
Co sa tyka ssmotnej gps technologie,tak ano,je to americke a amici to moxu kedykolvek vypnut. Alternativy velmi nie su.rusi maju tusim glosnat a eu ma galilea ale ten je uplne v plienkach.globalna nadnarodna siet je v nedohladne.napriek tomu si nemyslim.ze je to zly napad. Keby aj trackovanie zaviedli a amici to vypli,aky by v tom bol rozdiel oproti sucasnej situacii?
 
Hodnoť

Pre mna je tu nepochopitelnych

viacero veci. Su to signaly, ktore vysielaju motory lietadla vyrobcovi nezavisle od inych systemov lietadla. Ak si dobre pamatam tak az nejakych 7-10 dni po katastrofe sa objavili spravy ze prave na zaklade tychto signalov je iste ze Boeing letel este niekolko hodin a tyzden sa patralo na uplne zlom mieste. Preco to trvalo az tak dlho? No a podla mna sa musi dat vystopovat odkial tie signaly su vysielane (cez ktoru druzicu ci ako?). Ved dnes hocijaka CRM aplikacia zapisuje GPS suradnice pri sprepacenim kazdom pr..de tak to lietadlo za 100 mil dolarov sa da nejakym vypnutim vypinaca odstavit od vonkajsieho sveta. Bud sa pilot zahral na Boha a nechal ho tam kdesi stratit alebo je za tym riaden humus a lietadlo malo spionazne systemy ktore mat nemalo a zistilo sa ze Cinania to uz vedia.
 

 

Pretoze signaly co vysielali motory neobsahuju polohu lietadla. Su to zvycajne signaly monitorujuce pracu motorov (casto majitel lietadla nie je aj majitelom motora a motory sa prenajimaju podla odpracovanych letových hodin, co sa monitoruje aj tymto spôsobom).

Tracking lietadla bol z tycho signalov zisteny dodatocne a zlozito na zaklade casovej odozvy pingu k satelitu.
 
Hodnoť

čomu by som asi veril ja

keby som bol členom pátracieho tímu, plateného za pátranie. Žeby som hovoril, že sú to len ozveny zvukov veľrýb a presviedčal šéfov, že to nemá zmysel a vykašlime sa už na to?
 

 

takto jednoducho by som to nevidel. výplaty dostanú tak či tak. či myslíš, že ich zostavili jednorazovo ako okrskovú volebnú komisiu?
 
Hodnoť

Ďakujem!

Ďakujem námorníctvam za nájdenie mojich kľúčov!

Asi v roku 1990, keď som sa vracal zo školenia v Malajzii, mi z vrecák vypadli do oceánu dva kľúče. Jeden bol od trezoru a druhý od konšpiračného bytu. Ďakujem austrálskemu a čínskemu námorníctvu, že ich teraz našli. Mal som na nich lokalizátor, ktorý sa aktivuje, ak písknete. Kľúče prosím poslať na korenšpondenčnú adresu:

Titl.
Koordinátor úderky
P.O.Box 23
Horné Čelebandice
 

 

Oba klúče Vám zasielame obratom spolu s faktúrou hneď ako Horné Čelebandice nájdeme na mape.

S úctou China NAVY
 

Hmm,

ja som si myslela, že vy, koordinátori úderky, chodíte na školenie ku Kimovcom.
 

 

Dzurinda,Jjjebbbeš,Čutora,Mikloš,Procházka...chodili kde?
 

 

Všetko je inak, po klúče si treba prísť na vrátnicu nadnárodného podniku( nn.p.) Freescale Semiconductor.Mapu neprikladám, lebo je to desně tajný.


http://pravdu.cz/konspiracni-t...

http://www.freescale.com/?lang...

http://www.freescale.com/zh-Ha...
 

 

No teda! Kto by to bol povedal.

Veľmi zaujímavé!!

Ďakujem!
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME