a je jedno aké nesmú byť na dobu neurčitú, na to by mal byť asi ústavný zákon, lebo sú skvelým predpokladom pre korupciu. Je potrebné všetky prehodnotiť a vypovedať. Samozrejme, že sa zdvihne vlna odporu, ale ak sa tento štát cíti tak silno, isto nájde spôsob a to aj právny, ako to urobiť s čo najmenšími stratami. Inak bude zdierať nevinných produktívnych a kŕmiť nenažrancov zabetónovaných v takýchto zmluvách.
na druhej strane, vďaka za jediného dodávateľa. Veď všimnite si napr. dopravné značky v SR: čo iný správca cesty, to iný dizajn, materiál, tvar. Najkreatívnejšie sú tie v réžii dodávateľov pre správcov "samosprávnych ciest" (II., III., miestne, mestské, obecné). Pravda, ani diaľnice nie sú po viacerých zmenách vyhlášky jednotné... Ťažko si predstaviť, ako by vyzerali tabuľky EČV, ak by ich dodávali dvaja, nebodaj ešte viacerí! Možno by sa nezmestili na vozidlo, možno by mali inú farebnosť...