Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zrútenie lietadla na Sibíri mohla spôsobiť námraza (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

ZNAMY A DOKUMENTOVANY PROBLEM TOHTO TYPU

lietadla.Neviem,preco bolo nasadene do rizikovej klimy a preco nedostalo defrost.
 

 

znamy problem to moze byt, ale lietadlo je do tychto podmienok certifikovane. lietaju napr vo Finsku a neviem o problemoch. Ak je pravdou to ze pilot odmietol odmrazovanie, je to podla vsetkeho chyba jeho a nie ATR-ka.
 

no, podla mna

ostal prikaz ten pilot setrit peniaze firme.
 

 

Takze si myslis ze v Iqualuite a na Baffinovom ostrove je teplejsie? Tam ich pouziva ich totiz First Air. A takych spolocnosti je viac. Okrem toho, vlastnosti kridla ti ovplyni aj lad na jeho hornej ploche a klapkach a tam vakovy deicer nedosiahne na ziadnom lietadle. Vlastne, ani tepelny anti-ice...tam jednoducho treba striekat odmrazovacie kvapaliny. To meni otazky na: Preco to lietadlo nedostalo defrost? Bol lad naozaj pricinou nehody?
 

 

suhlasim, ak isiel po kridle dolu tak to mohlo byt napr asymetria v polohe klapiek napr z dovodu ladu.
 
Hodnoť

 

Pride mi dost mlady na poziciu kapitana. Kazdopadne tu viac zavazia skusenosti a odlietane hodiny. Uvidime co bude v zaverecnej sprave.
 

 

Nebud prekvapeny, ked v Europe strenes aj 24 rocneho kapitana na Airbusoch 320 alebo 737.
 


Najčítanejšie na SME