Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pomalšia D1 zatiaľ nezaberá (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

ta hej
lebo problem nebol v rychlosti ale v troch pruhoch. Okrem toho, ze nasi vodici su nedisciplinovani a nezvyknuti, tak na taku uzku cestu spravit 3 pruhy.. amaterizmus. A ked niekto ***** za volantom tak nepomoze uz nic.
zajacpo
3 pruhy na figu vs. 2 pruhy po starom
nemozem posudit ako je to so zapchami v ranajsich spickach, ale co sa tyka cesty mimo spicku po tejto trojprudovke (od dialnice to ma daleko) je na prd a to z troch dovodov. - Nizsia rychlost / pomalsia jazda nuti dlhsie stravit cas za volantom, unava, chaoticka jazda v roznych pruhoch, predbiehanie z prava... - odstupy medzi autaami ukazali (z mojoej praxe) ze nutia vodicov jazdit v druhom pruhu (pred vami auto ktore pomali dobiehate automaticky zaradite do stredneho pruhu a dllllho kym predbehnete a urobite si odsup pre zaradenie, medzi tym Vas dobehne dalsi a ten sa pokusa v tretmo pruhu o nieco, kym nedobehne blazon rutiaci sa 160) - absencia odstavnych pruhov a spomalenie praveho pruhu pri pripajacoch a odpocivadlach na 90ku zase len chaoticky inspiruju vodicov tahat sa do rychlejsieho stredneho prudu a to aj v situacii ak nie je dostatocny odstup, idu pomalsie ako bliziace sa auto v tomto pruhu a reeeetazec kamionov ktorych predbiehate polovicu celeho useku. riesenie? na to treba neaky iny figel, miestami je luto za starou dvojprudovkou so 130kou.
vankusik
len tak btw.
rozdiel rychlosti Ti sposobi pri maximalke cele 4 min cca. problem nie je maximalka a ani dlzka. problem su vodici a ich jazdenie v inych pruhoch. by som odstupnoval rychlosti (kvoli predbiehaniu) a na kazdych par sto metrov radary a policajtov co by pokutovali ze si sa nezaradil. a spomalenie pri odpocivdlach je aj na inych castiach D1, pomaly kazde odpocivadlo ma na severnej D1 80ku. a to ma aj odstavny pruh. a nikomu to nevadi. 3 pruhy su fajn, 130 bola fajn, len malo policajtov na taky pocet dementnych vodicov.
ondrejko_t
4min tam, 4min naspat x pocet dni a vide ti celkom pekny cas ktory sa da vyuzit inac. A este k tomu je uplne zbytocny. Niekto tu draho zistuje, ze znizenie rychlosti je sprostost.
bmqiumjcni
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... > >>

....

Alebo: 4 minúty to je jedna ciga a keď si ju zapálim v aute, tak ušetrím!!! Aj v Lacnom majú v akcii spišské párky z 2 € na 1,90 € a 10 centov úspora x 10 kg párkov to je celé 1 €!!! WOW
 

ja sa hlásim

mne to vadí
 

problém nie sú 3 pruhy

ale absencia odstavného pruhu a demencia niektorých vodičov ...
Odstavný pruh nenahradí ani znížená rýchlosť ani odstupy,
a dementom pomôže len hrobár.
 

 

trochu viac sa priklanam k tej demencii
 

 

Demencia je subjektivna vec s ktorou vela nenarobis. Stavebny stav cesty je objektivny a riesitelny fakt. Zrusit na dialnici odstavny pruh je presne to, co tie nehody posobi. Pri tej hustote dopravy uz statistika nepusti a nehody sa tam musia stavat s matematickou exaktnostou.
 

 

Prepánajána, v Rakúsku od Viedne po Salzburg je 3/4 diaľnice bez odstavného pruhu a polovica z toho je užšia ako naša D1. Wake up slovenskí cestní experti, ktorí v živote nevideli inú diaľnicu ako D1.
 

 

presne tak, oni tam nemajú hlavu na to aby im nepršalo do krku!!! toto my tu nikdy nepochopíme. ja idem napr. po okrske na SK 90 a v jednom kuse ma nebezpečne predbieheju "ludia" v reichu keď sa neponáhlam a idem 90 ide dlhšie človek za tebou a potom ťa bezpečne obehne. áno sú aj taký čo aj tam riskujú, ale to sú vždy so značkami BA, SC, GA :-)
 

 

Veru experti a vždy tí istí. Najazdené majú 2 roky ale rozumu ako profesionáli. Však štatisticky aj majú najvyššiu úmrtnosť. Dnes mi tu ale chýba Messy, to je ten, čo chodí po diaľnici viac ako 110, ale v pravom jazdnom pruhu...
 

 

ak v dopravnych spickach bola 130tka rizikova, tak namiesto osadenia useku cesty znackami so 110nou tam mohli radsej nainstalovat digitalne tabule, ktore by podla situacie zobrazovali max.pov.rychlost (v pripade hustejsej premavky 110, pri kolonach aj 100 alebo 90, ale v pripadoch s nizkou intenzitou dopravy kludne 130), tak je tomu aj v okoli Salzburgu ci na niektorych dial.usekoch okolo Viedne. Teda hovorime o rieseni, kedy ide kompetentnym o bezpecnost (znizit rychlost podla situacie) ale aj o zbytocne nespomalovanie premavky, ked to nie je potrebne
 

 

A kto by zaplatil tie strasne drahe svetelne tabule? Chces vycicat statny rozpocet!?
 

 

ani v rychlosti, ani v troch pruhoch. Problemy su dva: chybajuci odstavny pruh, a to, ze nasi vodici sa este v troch pruhoch nenaucili jazdit...
 

odstavny

v beznej prevadzke nechyba, ale na jazdu vplyva hlavne to ze ludia jazdia v lavom a strednom pruhu aj ked na to nemaju dovod. Vzdy ked tade idem tak musim niekoho obehnut sprava.
 

 

musíš? raz ti za to zoberú vodíčák, nič sa neboj
 

Nemali sme nahodou niekedy koliziu?

Predbiehal som podla predpisov jedneho paka jazdiaceho v strednom pruhu zlava. a ked som sa chcel podla predpisov zaradit naspat - teda cez stredny pruh do praveho - tak sa tam zrazu objavilo dalsie ***** ktore si zaumienilo predbehnut toho stredneho sprava... Skoro som dostal zradnika. Chodte do certa, vsetci podobni. Zmiznite z dialnice a neotravujte slusnych ludi!
 

 

Takze si predbiehal stredoprudara ktory sposobil celu situaciu a problem je vodic ktory pravdepodobne ani nepredbiehal a este si ho pri preradovani z pruhu do pruhu ohrozil? Zaujimave.
 

to je chybna logika

nemozes porusovat predpisy len preto ze ich porusuje niekto iny. Takouto logikou by za kazdu nehodu na D1 bol zodpovedny ten kto dialnicu vymyslel, naprojektoval alebo este lepsie ten co vymyslel auto (najlepsie take co dokaze havarovat). Nemal co obiehat sprava. To je jedno z mala pravidiel na ktore je 99% ludi zvyknutych. Je to to iste ako keby si mal predpokladat ze to do teba napali niekto z vedlajsej cesty.
 

 

sprava moze "obiehat", len potom musi ostat v pravom pruhu. Takze situaciu co pise kolega hore by nezazili ked by po "obehnuti" sprava pokracoval dalej pravym pruhom. ja to riesim obvykle cez dva pruhy, stastie ze tadial jazdim veeelmi malo. a obvykle v piatok smerom do BA a v nedelu smerom z BA cize je to relativne prazdne:)
 

ee

To s tym ze zostanes v pravom pruhu nieje pravda. Prekonzultuj v autoskole resp. s dopravnym policajtom a dedrz sa pana novotneho. Ci pouzijem vyraz obiehanie, predchadzanie lebo predbiehanie to je v pripade ze vieme o com tocime celkom jedno. ci nie?
 

 

nepotrebujem to konzultovat s policajtom ci autoskole, staram sa "nepredbiehat" pravym pasom nikdy, kedze viem ze velke percento soferov su telce co nevedia jazdit, tak sa snazim minimalizovat zrazku s takym telcom. No a strednoprudari su podla mna obertelce!
 

Hujanita

ak auto v pravom pruhu islo 110km/h a auto v prostrednom pruhu 100 km/h (ktore obiehal samospad) tak predpisy porusilo IBA auto v prostrednom jaznom pruhu, auto v pravom jazdnom pruhu islo predpisovych 110 km/h, nikoho neobiehalo (kedze nemenilo smer jazdy), akurat v strednom pruhu videlo dementa porusujuceho predpisy na ktoreho takmer doplatilo zrazkou s inym vozidlom
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... > >>

Najčítanejšie na SME