Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cyklistov z lesa zákaz nevytlačil (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 5

Hodnoť

pakaren

cakam kedy zakazu hubarom do lesa chodit
 
Hodnoť

cyklista cyklistom

V tom zákone sú medzery, stačí vedieť čítať. To okrem iného.

Časť z príspevku, ktorý som napísal už pred dobrými pár rokmi:

Nehľadiac na zákon, o vzájomnej tolerancii a kompatibilite s pešími: Cťou každého dobrého vodiča, i biku, je jazdiť bezpečne, s rezervou. Iba hlupák jazdí do tmy - tak, že nedokáže zastaviť na vzdialenosť, na ktorú má rozhľad, resp. na vzdialenosť, na ktorú môže predpokladať objavenie sa prekážky - napr. oprotiidúceho, a ohrozuje iných (peší a najmä deti, iných bikerov, i detských).

Rádoby adrenalínovým poradím frajeriny: 1- Vyplavte si adrenalín a spáľte ho hore kopcom, dole choďte ako slušní ľudia. Medzi bikermi sú totiž i 40 a viacroční, ktorí nestoja o zrážky s nerozmýšľajúcimi tupcami.

2- Nerozumiem tomu, keď si rekreačný jazdec nie je ochotný vybaviť bike povinnou výbavou. Rozdiel v hmotnosti je rovný či menší, ako výkyv v cykle metabolizmu tekutín. Odporúčam najmä DOBRÉ predné blikačky a RIADNY zvonček. Zvonček dôsledne používať VŽDY a včas pri predbiehaní, aby predbiehaný chodec či cyklista o manévri vedel. Dtto pri vjazde do úzkeho a neprehľadného lomu cestičky + nie je hanba do rezervy spomaliť. Dobrú silnú prednú blikačku ako ochranu pred nepredvídavými kolegovcami i cez deň, dtto i chodci vás budú včaššie vidieť a V KĽUDE sa uhnú. Z vlastnej skúsenosti viem, že peší su na bikerov nabrúsení, ale ohľaduplný a predvídavý prístup najmä k ich deťom ich roztápa. Všeobecným návodom na ohľaduplnosť je predstaviť si, že po chodníčku idem s vlastným dieťaťom (teda najväčším pokladom, o ktorý sa bojím).

3- POPROSIŤ A POĎAKOVAŤ ROBÍ ZÁZRAKY! Už malé deti sa to učia.
 

zase riesenie kompromisneho typu??

Co tak zarucit slobodu a bezpecnost vsetkym? Schodnych a zjazditelnych tras je dost, mozno viac ako sa aj v skutocnosti pouziva, preco niektore nevyznacit ako ,,jednosmerky" a nevarovat ludi do predu? preco neoddelit chodcov od pesich? horsky cyklisti a pesi turisti predsa maju ine ciele, ine dovody preco do tohto lesa idu... jedny chcu oddych , ticho , vyhlad , pokoj a pobyt v prirode...druhym ide viac o zabavu, adrenalin... preco nevytvorit vhodne podmienky pre obe strany?
 

 

pardon, chodcov od cyklistov...
 

bez kompromisov!

Asi máte pravdu, aj na cestách to s autami tak treba, rýchli a „športovci“ voči normálnym, bez kompromisov:

Co tak zarucit slobodu a bezpecnost vsetkym? Schodnych a zjazditelnych CIEST je dost, mozno viac ako sa aj v skutocnosti pouziva, preco niektore nevyznacit ako ,,jednosmerky" a nevarovat tých obyčajných ľudí dopredu? preco neoddelit chodcov a normálnych od rýchlych a „športovcov“? Normálni a „športovci“ predsa maju ine ciele, ine dovody preco na cesty idu... jedny chcu bežné cesty pre presun...druhym ide viac o zabavu, adrenalin... preco nevytvorit vhodne podmienky pre obe strany?

Prepáčte, väčšia blbosť ma už nenapadla!

Zjavne ste nepochopil, čo som napísal. Pekný deň prajem.
 

<< < 1 2 3 4 5

Najčítanejšie na SME