pretoze prednost sa dava vzdy sprava. . Zoberte si situaciu, ze vstupujete na kruhovy objazd. Ak jazdite po lavej strane, davate prednost sprava. . Zoberte si ze vychadzate na hlavnu cestu v T krizovatke, kde hlavna cesta je ta rovna. Predstavte si, ze vychadzate dolava v nasich podmienkach. Odkial davate prednost v prvom rade? Zlava! Ak by ste jazdili po lavej strane, predsnost by ste davali sprava. . Ked prechadzate cez cestu peso. Na ktoru stranu sa pozerate najprv? Zeby dolava? Ak by sa jazdilo po lavej strane, prednost by ste davali opat najprv sprava. . PREDNOST SPRAVA je to, co robi jazdu nalavo bezpecnejsou.
Nie, nestaci. Ako mozes mat "skusenost" s tym ze je premavka bezpecnejsia? Premavka je bezpecnejsia ak pri nej vznika menej menej nehod, to je statistika a nie skusenost.
ze mohla byt debilna bez ohladu na to, na ktorej strane je jadzit bezpecnejsie. . Ja som zakladal moj vyrok na tom, ze jazdit nalavo a napravo nie je ekvivalentne, nakolko pri oboch sposoboch sa dava prednost sprava. Cisto teoreticky je jazdenie nalavo bezpecnejsie uz len kvoli tomu, ze davas takmer vzdy alebo mozno vzdy prednost sprava. . Co sa tyka praxe, mozem to potvrdit 5 rocnou skusenostou, nedaju sa vsak porovnavat statistiky, lebo je tam vela premennych. Napr u nas sa jazdi o 20kmh rychlejsie ako je povoleny limit, kdezto v takom Anglicku sa to viac dodrziava. V Anglicku uz musi byt uz len a toho titulu menej nehod. Nakolko to su jablcka a hrusky, povazujem svoju skusenost za smerodajnejsiu.
keby sme na nasich cestach uzakonili prednost vzdy zlava tak su obe riesienia rovnocenne a symetricke a nie je ziaden dovod tvrdit ze jazda vlavo je bezpecnejsia.
nevyhodne je ze pri jazde vpravo davame prednost sprava. vodic nema taky dobry vyhlad vpravo cez spolujazdca. (pozname vtipy typu posledne slova pred smrtou: "sprava mozes")
Skutocne je to sila zvyku. A odkedy som v Japonsku skoro vliezol pod auto (jednoducho som sa pozrel na nespravnu stranu), odmietam v krajinach kde sa jazdi vlavo jazdit.
este doplnim ze horsie bolo byt chodcom... vtedy to moze byt fakt neprijemne... najma ak clovek chce prejst cez krizovatku kde ho moze sundat auto z x stran...
hocikde ale jazda vlavo to si neviem predstavit. Grizvold bol dobry ked boli v londyne na kruhovom objazde rano donho vosiel a az do vecera sa z neho nedostal. Aj to akym sposobom...
si rychlo zvykne. Horsie je to z volantom na opacnej strane. Je horsi vyhlad a tazsie sa predbieha,hlavne ak je vodic sam. Tiez na uzkych cestach je to neprijemnejsie . V napr. Irsku je znacenie skoro az pre blbych, ale ma to svoje vyhody. Stale viete aka je povolena rychlost. A nestane sa vam ako na Slovensku, ze si ho siniete po ceste naokolo same role a policajt vam zahlasi, ze ste prekrocili rychlost v obci. Oznacenie je v krikoch a daleko za obcou.
Základné výrobné prostriedky sú individualizované a nie zospoločenštené a teda či je raz v lavo a potom v pravo je to na podstate jedno .... dosť však bolo kominizmu ...
Jazdit vlavo je ovela bezpecnejsie
.
Zoberte si situaciu, ze vstupujete na kruhovy objazd. Ak jazdite po lavej strane, davate prednost sprava.
.
Zoberte si ze vychadzate na hlavnu cestu v T krizovatke, kde hlavna cesta je ta rovna. Predstavte si, ze vychadzate dolava v nasich podmienkach. Odkial davate prednost v prvom rade? Zlava! Ak by ste jazdili po lavej strane, predsnost by ste davali sprava.
.
Ked prechadzate cez cestu peso. Na ktoru stranu sa pozerate najprv? Zeby dolava? Ak by sa jazdilo po lavej strane, prednost by ste davali opat najprv sprava.
.
PREDNOST SPRAVA je to, co robi jazdu nalavo bezpecnejsou.
ktory bod
5 rocna skusenost
Ako sa hovori
hehe
myslim ze z toho vyplyva
.
Ja som zakladal moj vyrok na tom, ze jazdit nalavo a napravo nie je ekvivalentne, nakolko pri oboch sposoboch sa dava prednost sprava. Cisto teoreticky je jazdenie nalavo bezpecnejsie uz len kvoli tomu, ze davas takmer vzdy alebo mozno vzdy prednost sprava.
.
Co sa tyka praxe, mozem to potvrdit 5 rocnou skusenostou, nedaju sa vsak porovnavat statistiky, lebo je tam vela premennych. Napr u nas sa jazdi o 20kmh rychlejsie ako je povoleny limit, kdezto v takom Anglicku sa to viac dodrziava. V Anglicku uz musi byt uz len a toho titulu menej nehod. Nakolko to su jablcka a hrusky, povazujem svoju skusenost za smerodajnejsiu.
nevyhodne je ze pri jazde vpravo davame prednost sprava. vodic nema taky dobry vyhlad vpravo cez spolujazdca. (pozname vtipy typu posledne slova pred smrtou: "sprava mozes")