Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Indka, ktorá uviazla na letisku v Bratislave, odcestovala domov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

 

Viktor Navorski si tam nasiel aj priatelov, aj pracu, aj po anglicky sa naucil. Ale to tusim nebolo bratislavske letisko...
 

 

... a tiež sa to v skutočnosti nikdy nestalo.
 

 

A este aj to...
 

 

ani o tom nikdy nikto nenapisal.... :-))
 

ani nebol z Indie

a bol ochotný pracovať (aj keď neexistoval)
 

pozoz pozor

pariz letisko charlesa de gaulla 1988-2006 Mehran Karimi Nasseri, utecenec z iranu stravil na letisku 18 rokov, a bol nametom pre tento film, dostal od tvorcov 250 000 USD za namet
 

 

presne tak, on bol inspiraciou pre tento film. http://news.bbc.co.uk/1/hi/mag...
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

To

existuje linka BA - Amritsar ?
 

bre rano

a keby len to...pytat sa take nieco na disk.fore,ked tu mame napr.google..
 

hehe

velmi pekna veta "keby len to".. viac tam toho uz totiz ani nie je :D
 

natozemasblogolietani

trochu chabe.. ono je tam totiz toho viacej...
 

na

to ze mam blog o lietani sa do toho mozno vidim trosku viacej ako ty a viem si porovnat ponuku destinacii letisk na okoli a toho bratislavskeho.. regionalneho..
 

prepac

asi fakt do toho vidis,ked takto reagujes..
cize v porovnani s takym OMDB ci OMAA, vlastne u nas nemame ziadne linky...
a co ti to tvoje porovnanie povie o tom mojom prispevku,ze okrem amritsaru je tam toho viac?si porovnas,ze na okolitom letisku (VIE,BUD,PRG) je toho neporovnatelne viac,tak z toho vyvodis,ze z BTS sa vlastne nelieta?..som rad,ze do toho na zaklade newslettrov vidis viac..rad sa necham poucit o dalsich aspektoch leteckej dopravy..to vies,clovek casom zabuda
 

asi

si nepochopil, ze to bolo myslene ironicky a chcel som tym len poukazat, ze BTS je zaostale letisko, s ktorym sa dlho nic nerobilo a malo sa a tak aj vyzera... uz davno mohlo byt niekde inde, keby sa vybudovalo.. A neocakavam od neho, ze sa odtial bude lietat do celeho sveta, ale ako europska metropola by mohla mat aspon zakladne letecke spojenie po europe.. bohuzial to jej chyba.. to, ze tebe staci, ze sa odtial da letiet do 15 destinacii, to je ina vec, asi nie si narocny.. Ja som trochu viac, chyba mi tam toho vela. Tam, kde sa lieta dnes sa da letiet z hociktoreho regionalneho letiska.. Skoda toho, ked Ryanair uvazoval o vytvoreni novej zakladne asi pred rokom ci dvoma, kandidatom bolo aj BTS, bohuzial nemalo sa to kde spravit s tym jednym hangarom, co tam maju..
 

vidim,ze fakt vidis do toho trochu viac

a co je to to zakladne spojenie?je to point2point,alebocez hub (take tu ale uz je)?15 destinacii letiska,kde vacsina obyvatelov neletala,alebo letala max.charterom na dovolenku,to je malo?..mat siet europskych destinacii ziada niekto,kto (podla blogu)sa orientuje specialne na akciove ponuky.. schvalne:kolko si dal za letenky a kam v poslednom 1/2 roku?
Kto zalozi tie linky a kto ich bude financovat?letisko?kraj?stat?kto bude tymi linkami lietat?Ryanair sice uvazoval,ale kapacita s tym ma len pramalo spolocne (aj ked na BTS to s budovanim neni zrovna najlahsie)..Ryanair ma pri zakladani liniek,ci vytvarani zakladni viacere podmienky,ktore byvaju obcas financne nevyhodne..ale to ty asi vies..
 

 

point to point, ale aj hub by bolo dobre.. kde mame nejake spojenie aspon do hub? Praha? To jedine? Lufthansa predsa odisla..
A co ma spolocne s tym, kolko som dal za letenky s tym, ze chcem mat moznosti lietat? Preco by som mal v europe dat za letenku 400euro, ked mozem dat 20? Na tie dve hodky naozaj nepotrebujem jedlo a s ostatnymi vecami ako zrusene lety, ci customer care som problem nemal..

A preco by mal linky financovat stat alebo letisko ci kraj? Je to cele o systeme.. bohuzial na slovensku nie je ani len aerolinka typu czech airways alebo austrian, takze ostava to v tomto pripade cele na lowcostoch, kedze nepredpokladam, ze by sa sem hrnuli nejake velke spolocnosti..
 

:-)

takze aj hub aj poin2point?..hmm nenarocny,ked chces davat za letenku 20euro..co to ma s tym spolocne?no asi tolko,ze naklady skyeuropu su tusim cca 73 euro na sedadlo (ale to teraz presne neviem a nechce sa mi kukat),cize 20euro nemozu mat vsetci a ako vidis,kvoli tym par by sa urcite lietat neoplatilo.niekto ten rozdiel musi zaplatit a otazne je,kolko tich ochotnych sa najde..A preco lufthansa odisla? urcite nie preto,ze mnichov bol vytazeny na 110%...

to s tym krajom,statom bola recnicka otazka,ako odpoved na tvoje konstatovanie "ako europska metropola by mohla mat aspon zakladne letecke spojenie po europe"...mimochodom,kraje podporuju letecke spojenia bezne...

"bohuzial na slovensku nie je ani len aerolinka typu czech airways alebo austrian, takze ostava to v tomto pripade cele na lowcostoch, kedze nepredpokladam, ze by sa sem hrnuli nejake velke spolocnosti"..no a kedze do toho vidis,urcite tuto dieru na trhu dokazes zalepit a zalozis klasickeho dopravcu,ktory bude mimoriadne ziskovy,aby mohol dotovat ceny leteniek,s takou rozsiahlo sietou,najme europskych,destinacii,ze ju budu vsetci,najma VIE zavidiet
 

ked

ty sa tak do toho vidis, tak vies, ze aj napriek tomu, ze ja lietam so Skyeurope napriklad za tych 20 euro, tak priemerna cena, za aku skyeurope letenku preda je daleko viac, napriklad v takej viedni je to cez 120euro, u nas je to nieco pod 100euro. A prec lufthansa odisla? To je otazka na nich, z hladiska vykonov sa tento spoj nijako nezhorsil, vytazenost lietadiel bola priblizne rovnaka..
Ja nechcem, aby tu bolo 100 destinacii a 30 milionov kapacita, ja chcem, aby som mohol pohodlne letiet niekde do europy, pripadne mat pekne nadvazujuci spoj niekde, nie, ze pri 80percentach sa musim pozriet po viedni alebo prahe.. A preco nie pointto point aj hub? Ved hubov staci zopar, aby sa pokryl cely svet..
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME