Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zbytočné zdržanie na križovatke (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

cesta do krematória

radšej budem čakať pekne v rade
 

pekné

Keď tam bude semafór, raz tam bude zelená, raz červená... presne ako život.
 
Hodnoť

neviem, ci sa tym nieco vyriesi

Tato krizovatka je VELMI pretazena.
Momentalny stav: byvam v ZB (Zahorska Bystrica), takze domov jazdim cez Lamac a do prace pri jazde zo ZB odbocujem vlavo z hlavnej a pouzivam dialnicu.
riesenie (drahe = "kruhac"): nevhodne riesenie, podla mna by to dopravu iba skomplikovalo
riesenie moje: vybudovanie priameho pruhu Lamac - ZB, cim sa zbavim prednosti autam smerujucich do ZB a samozrejme aj Jozefom navrhovany 2.pruh v smere od Devinskej.

Takto by sa podla mna priepustnost tejto krizovatky aspon nacas zlepsila. Avsak z vyhladom na nove investicne projekty v okoli bude asi treba DRASTICKEJSIE a DRAHSIE riesenie.
 

docasné riešenia

Vzhľadom na existuúcu a najmä budúcu výstavbu v ZB, vidím ako jediné riešenie dlhodobého charakteru vybudovanie dialničného privádzača medzi ZB a Stupavou.Bývam taktiež v ZB a dosť vypuklý problém je aj prístup na hlavnú cestu do mesta v ranných hodinách, keď od Stupavy idú kolóny áut. Privádzačom by sa vyriešili oba problémy.
 

 

Mate pradu, ale viete si predstavit tie komentare keby som sa postavil do pola pri dialnici a zacal vysvetlovat, ze to niekde z titulu terazjsieho zatazenia trasy BA-ZB a dalsej vystavby je potrebne spravit vyjazd z dialnice? Ak sa neobidu terajsie povinnosti v predpisoch tak sucastou buduce vystavby musi byt aj dopravna studia a domnievam sa, ze jej vystupom bude vyrazne posilnenie dopravy.
 

suhlas

myslenie Slovaka - bude uvazovat akym a co najzlozitejsim riesenim sa da nieco vymysliet. pricom staci obycajna svetelna krizovatka.
a vraj "expert"...
 

vďaka za nápad

Škoda, že si sa neozval skôr a z vlastnej iniciatívy... a nielen ako negativistické frflanie na snahu iných ľudí niečím pohnúť.
 

nieco pohnut?!

blaznis? cely tento "expert" riesi len jednu vec. pride niekde v Bratislave na miesto, kde je nieco nezmyselne v doprave. to ako tak beriem.
ale cela reportaz je o tom, ze sa postavi na dane miesto a absolutne staticky len nieco povie. vyjadrenia policie, magistratu, spravy ciest... nic.
nic v zlom, ale aby nieco podobne bolo publikovane v najvnavstevovanejsom webe novin?! mozno tak do lokalnych.
a dalsou vecou je to, co mu vycitaju aj mimobratislavcania. preco je gro reportazi len z Bratislavy?! Presov, Michalovce, Dolny Kubin ci Trnava nemaju podobne nezmysli?!
 

pohnut

Ja ho vnimam ako cloveka, ktory vsetku tu robotu robi ako dobrovolnicku cinnost pre svoju vlastnu komunitu. A ta komunita je v Bratislave. A kedze ta jeho cinnost oslovila dennik SME, tak to nadobudlo aj sirsiu medialnu podobu a prekrocilo to hranicu Bratislavy...

Ako dobrovolnik nie je Jozef Darhovsky povinny sa oficialne zodpovedat ani magistratu a ani sprave ciest. Ma pravo vyjadrit svoj nazor bez toho, aby si pytal od nejakych oficialnych institutov uradne odobrenie. A to, ze s uradmi mesta nie je v pevnom zvazku, to este neznamena, ze ide proti nim.

Keby sa nasli nejaki ludia aj mimo Bratislavy, ktori by vedeli rovnako ako Drahovsky pohnut svojim zadkom a nieco urobit pre svoju komunitu, tak by nas EXPERT nebol sam.
 

V tomto pripade

je svetelna krizovatka asi najhorsie reisenie. Zda sa, ze situaciu na danom useku velmi nepoznas.
,
Problem bude este vypuklejsi po dobudovani novych bytovych domov v ZB a v Stupave. Premavka sa este viac zahusti, hlavne v spickach. Ale to bude problem celej BA a okolia. Na neriesenie dopravnej situacie raz BA doplati... A to uz coskoro
 
Hodnoť

Radšej si komentár napíšte

a prečítajte ho z papiera po korekcii. Je to zbytočne roztiahnuté ako guma v trenkách, dá sa to zredukovať na 30 % bez straty obsahu.
 
Hodnoť

stale len Bratislava

zaujimalo by ma kedy "BA pupak" zacne riesit dolezitejsie krizovatky... resp pardon, slovensko je predsa bratislava... si pan drahovsky alebo sme mysli ze su zle vyriesene krizovatky, nezmyselne znacenie a podobne veci iba v bratislave? staci len po starej ceste z ba prist do trencina alebo banskej bystrice a vyvedie ho to z omylu...
ale to je asi aj tak jedno, slovensko je uz dlho rozdelene na bratislavu a setko ostatne je pass
 

a?

co Ti brani napisat/natocit podobny komentar o situacii v Tvojom meste a poslat ho do Sme? Kritizovat je jednoduchsie, vsak?
 

 

Keby bol tvoj príspevok napísaný v priateľskom duchu, pridal by som sa. Ale takto... Napíš-natoč o nezmyselných dopr. riešeniach niečo TY, pán Drahovský je určite vyťažený "len" z Bratislavy až až...
 

Pre mna to stale nie je Bratislava

Chodieval tam modry autobus od Avionu. Na druhej strane sa tam naplavili aj tvoji rodaci. Pozri si slogany realitnych kancelarii, zistis eufemicke synonyma pre vystrkov.
 

jednoduché

Nájdi si voľný čas, zanalyzuj, zosumarizuj, napíš do lokálneho média a tak prispej k všeobecnému blahu.
 

 

preco by niekto isiel trasu BA-TN po starej ceste?
 

Moj zlaty,

jazdim po BA aj celom Slovensku a mozem ti zodpovedne povedat, ze najhorsia dopravna situacia je suverenne v BA a v Ziline. Ostatne mesta mavaju "zdrzania: cca 5-10 minut, co uz povazuju za "hrozne kolony, ci zapchy". Skus v rannej spicke prejst z jedneho konca BA na druhy, ci analogicky v ZA...
 
Hodnoť

Jazdim tadial denne

a podla mna by najjednoduchsim a najlacnejsim riesenim ktore by okamzite ciastocne zlepsilo situaciu na tejto krizovatke bola zmena dopravneho znacenia, t.j. zmena hlavnej a vedlajsej cesty. V sucasnosti je hlavnou cestou smer ZB-Lamac, vedlajsou je prijazd/vyjazd z/na dialnicu. Keby hlavnou cestou bol smer ZB-dialnica vyriesilo by sa tym viac problemov:
1) auta by menej jazdili cez sidlisko Lamac a to najma v smere BA->ZB (!!!) kedze by bolo pre ne ovela vyhodnejsie pouzit dialnicu. Dnes mnozstvo aut ide radsej cez sidlisko (okolo Lidla) ako po dialnici pretoze nemusia po prejazde dialnicou cakat na tejto krizovatke na STOPke (ktoru mimochodom radi kontroluju policajti) co je v konecnom dosledku ovela rychlejsie a pohodlnejsie ako obist sidlisko po dialnici!!!. Podobne, rano mnozstvo aut iducich do BA voli radsej cestu cez sidlisko pretoze je porovnatelne rychla a na dalsom vyjazde na dialnicu (pri ZS stanici Lamac) maju tito soferi pri odbocovani vlavo prednost! Semafor o krizovatku skor ()pri ZS Lamac) pri odbocovani v pravo je velmi kratky, nesposobuje vyraznejsie zdraznie a najma v dopravnej spicke je toto pripojenie sa na dialnicu ovela kludnejsie ako pri krematoriu, pretoze auta tu po dialnici uz nejdu tak rychlo!
2) Keby viac aut v smere Ba-ZB pouzivalo dialnicny privadzac s odbockou pri krematoriu, znacne by sa uvolnila pretazena svetelne krizovatka kde sa stretava odbocka z dialnice v smere do Dubravky s cestou ktora smeruje cez sidlisko Lamac (tusim sa to tam vola Raztoky?) Tadialto musia ist vsetci ktori chcu z dialnice odbocit do dubravky ravnako aj ti ktori do Dubravku prichadzaju od Patronky. Pri mojich dennych prejazdoch tymto miestom som vysledoval, ze minimalne 25-30% aut ktore idu od Patronky prechadzaju touto krizovatkou, pokracuju Lamacom a idu dalej na ZB!!! Preco? Lebo, ako som uz spomenul skor, je to ovela rychlejsia ako pouzit dialnicu a ovela pohodlnejsie nez potom po prejazde dialnicou cakat na STOPKe!!!
Mimochodom, p. Drahovsky, vsimli ste si ten billboard v tesnej blizkosti krizovatky ktory brani autam prichadzajucim z dialnice na tuto krizovatku vo vyhlade v pravo?! By ma zaujimalo ktory dement tam ten bilboard umiestnil a kto to vobec dovolil!
 

Zmena znacenia je skutocne potrebna

Zacpy nevznikaju len pri odbocovani z dialnice vpravo smerom do Lamaca ci Zahorskej Bystrice, ale aj pri odbocovani vlavo smerom do Devinskej Novej Vsi. Dovodom je znacka STOP, kde auta musia zastavit, a tym sa priepustnost odbocky z dialnice dramaticky znizuje.
Riesenim by bolo urobit smer z dialnice dolava aj doprava hlavnou cestou, a dalej pokracovat vpravo s hlavnou cestou smerom do Zahorskej Bystrice, smer z Lamca znacit ako vedlajsiu cestu.
Problemom by mohli byt vozidla iduce z Devinskej Novej Vsi smerom do Lamaca, tieto by museli davat prednost vozidlam z dialnice dvakrat, tu by mohla opat vznikat zacpa.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME