Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Peter Galovič: Kozmonautom nemusí byť len pilot (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

Velmi dobry clanok

Taketo rozhovory su urcite fajn, hlavne ked su pozitivne naladene. Prijemne citanie. Dakujem.
 

S Vaším...

..dovolením pripájam svoj podpis pod Váš príspevok.
 

taky tak

pekné , pozitívne , ....
 
Hodnoť

 

velmi prijemne a zaujimave citanie, dakujem za rozhovor.
 
Hodnoť

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

je to

koleso autobusu, ale nevylucujem, ze znackuju aj raketu:) aspon svojho casu to tvrdil bella, ktory letel.
.
robia to dokonca aj zeny:)

 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

Btw, vedel si o kozmickom projekte "Perun"?
http://mek.kosmo.cz/zajmy/projekty/
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť

Dobry typek (pan Galovic) aj clanok

Velmi pozitivny clovek ten nas kozmonaut, vyzaruje z neho silna a pozitivna osobnost. Respektuje aj Sef Architekta, co si vazim vzhladom na to ze sa pohybuje aj na pode Hviezdneho mestecka...
 

tiet sa mi paci

ze respektuje Boss Designera. Ide z toho taka normalna pokora pred tym, co to tu je. Ziaden extra macho typek. Dobre CRM
 
Hodnoť

 

velmi fesny kozmonaut
 
Hodnoť

 

Velmi zaujimavy rozhovor ,uz davno nebolo take ... DAKUJEM
 
Hodnoť

 

skvely rozhovor, strasny typek tento galovic, som sa nasmial :D.
 
Hodnoť

Pekný rozhovor, ktorý napĺňa

nasmiala som sa a vzlietla. Díky. Peťovi si dával bezprostredné otázky a konkretne. Tuším sa znovu vrátil do Kazachstanu a hviezdneho mestečka, aj " hore". A my s vami.
 
Hodnoť

na vegetariana vyzera zdravo :)

Mal by som asi take doplnky k rozhovoru:
-ze stare lietadla nemaju navigačny system - v Tescu sa da kupit uz od 7.000,-
- pri štarte rakety spominal preťaženie, nespomínal aka je hlučnosť motorov a aké vibrácie pocituje kozmonaut.
- nespominal , aké drastické je vstupovanie do atmosféry
- milovnik zvierat nespomenul, kolko kyslika pozieraju lietadla a "pomahaju" vytvarat ozonovu dieru
- naco mu je americka licencia ked lieta pre CSA?

Ale ináč dobrý a zábavný rozhovor, môže byť, len tak dalej. Uz sa tesim na dalsiu osobnost, len preboha nie politik :)
 

 

Lietadla urcite nelietaju pomocou GPS z Tesca, ktore ani nestiha menit udaje.Uvedom si, ze male ATR leti vo vyske 5 km rychlostou priemerne 550 km/h a predsa len, lacne navigatko by asi nebolo moc spolahlive...
***
Mnoho pilotov ma americke licencie. Dokonca vycvik v USA je omnoho lacnejsi ako v Europe. Taka Lufthansa ma dokonca priamo v Arizone svoje vycvikove centrum a sama si tam vzdelava pilotov...
 

 

http://www.lufthansaflighttraining.com/lft/eng/data/contentseite.php?menu_id=99
 

milá maruška

Nebudeme tu rozoberat , aky GPS kupit, ci stiha premienat udaje alebo nie. Ja som chcel len poukazat na to, ze argumentovat, ze stare lietadla nemaju ani navigacny system je dost hlúpe. GPS sa proste DÁ KÚPIŤ za dobru cenu a upevnit na palubnu dosku starsieho lietadla myslim ze tiez zvladne priemerny clovek, tobôž pilot. Pri staršich lietadlach by som skor argumentoval hlučnosťou, menšim pohodlím, než tym navigačným systemom.
A tym americkym licenciam pre pilotov nelietajucich v Amerike nadalej nerozumiem, no ale nemusim vsetkemu rozumiet :).
 

V Tescu

sa da kupit navigacia do auta. Pochop, ze lietadlo sa nepohybuje v dvojrozmernom, ale v trojrozmernom priestore a teda pchat tamnieco, co k tomu nie je urcene je absolutne zbytocne...
***
si asi neuvedomujes, ze dobry navigacny system je dolezitejsi nez pohodlie. Je to ZAKLAD!!!
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME