Dobrý deň,
píšem Vám z dôvodu zvlástnych praktík v spoločnosti Eurotel. Ja aj moja dcéra máme easy karty a zvysovali sme si kredit cez bankomat. Aké bolo však naše prekvapenie, ked zvýšený kredit bol o asi 50 Sk nižší, ako mal byt. Po reklamácii ma pracovnícka ubezpecovala, že výška mojho kreditu je totožná s výškou kreditu v ich systéme, teda je vsetko v poriadku. Odmietla (alebo nechcela) mi vysvetlit, preco mi po zvyseni kreditu celkovy kredit poklesol. Ako som neskor zistila, podobne skusenosti maju s touto spolocnostou aj moji susedia.
s pozdravom
Svudova
Dr. Mobilný odpovedá:
Situáciu som preveroval priamo v EuroTeli a dostal som takúto odpoveď:
"Zníženie kreditu v prípade dobíjania EASY karty cez bankomat mohlo vzniknúť v pripade, ak mal majitel EASY karty "mínusové" konto. Vtedy sa zo zaplateného kreditu najprv odčíta suma, ktorú zákazník dlžil. Zákazníkom Easy Life a Nonstop sa kredit za hovorné odrátava hneď po ukončení hovoru, ale za SMS raz za 14 dní alebo po dosiahnutí sumy 30,- Sk, t.j. za 10 SMS.
Čo sa dolu uvedeného prípadu týka, predpokladám, že zákazník bol v mínuse, mal prečerpaný kredit a keď sa nabil, tak mu prišla z toho dôvodu nižšia čiastka. Je potrebne pripomenúť, že v programe EASY TEAM sa kredit za hovorné a SMS odrátava okamžite."
Ak ste nespokojní so službami mobilného operátora, sťažnosti môžete riešiť písomne, alebo osobne na zákazníckom mieste. V najhoršom pripade, ak operátor problém nevyrieši k vašej spokojnosti a objektívne ste v práve, môžete sa obrátiť naSOI.