li na tom dohodnúť.
Situácia ma prekvapila, a tak volám na číslo uvedené v prevádzkovom poriadku. Tam sa mi ohlási spoločnosť Vinci Park a človek, ktorý si neželal byť menovaný, hovorí, že je rovnako „šokovaný“ ako ja. Z toho, že sa nepodarilo dospieť k dohode, ktorú podľa neho brzdí banka. V ostatných garážach prevádzkovaných Vinci Park, sa dá platiť všetkými hlavnými kartami.
Volám na tlačové Tatra banky. Dozvedel som sa, že terminál by mala vybaviť firma MP Real Invest, ktorá garáž vlastní. Napísali mi: „Nie sme si vedomí, že by nastala chyba na strane Tatra banky. O prevádzku garáže sa stará firma Vinci Park, s ktorou máme uzatvorenú zmluvu o prijímaní platobných kariet v ich ďalších prevádzkach. V tomto prípade musí byť zmluva uzatvorená so spoločnosťou, ktorá garáž vlastní a ktorej plynú tržby spojené s parkovacími službami. Prebiehajú dvojstranné rokovania, ktorých podrobnosti nie sme oprávnení zverejňovať. Zo strany zástupcov spoločnosti sme nedostali žiadnu negatívnu reakciu na konanie Tatra banky. “
Mne je jedno, koho vina to je a kto dohodu brzdí. Je však čudné, že v roku 2007 sa v garáži v centre mesta nedá platiť platobnými kartami. A že o takejto samozrejmosti musia „prebiehať“ rokovania.
tomek.blog.sme.sk
Autor: Rado Tomek