BRATISLAVA. Suzuki pokračuje vo vylepšovaní svojho mild-hybridného pohonu, ktorého sa nedávno dočkal aj najmenší model Ignis.
Nejde však o jedinú novinku, Suzuki mu doprialo rovno facelift a prvýkrát aj automatickú prevodovku. Koľko stojí najlacnejšie auto s pohonom všetkých kolies a čo jeho výbava ponúka?
Tretia generácia Ignisu prišla v roku 2016 po osemročnej odmlke úspešného predchodcu, ktorý bol na Slovensku veľmi populárny. Súčasný Ignis sa už síce nevyrába v maďarskom Ostrihome, ale stále vie zaujať cenou, ako ideálne mestské presúvadlo, ktoré sa nestratí ani v ľahkom teréne.
Hlavnou novinkou modernizácie je účinnejší 12V mild-hybridný systém so štartér-generátorom ISG. Napája ho väčšia batéria s kapacitou 10 Ah, teda 0,12 kWh, pred faceliftom mala 3 Ah (0,036 kWh).