Nedeľa, 25. október, 2020 | Meniny má AurelKrížovkyKrížovky

Slovenská televízia sa úspešne "zbavuje" svojich najúspešnejších relácií

"V poslednom čase sa vynorili dva takéto typy programov: Večer Milana Markoviča a Jednoducho Mária. Vraj majú vysokú sledovanosť! Prečo nie, veď okrem iného sa vysielali v najfrekventovanejšom vysielacom čase, keď sa prakticky celá naša populácia necháva

ožarovať svetlom televíznej obrazovky." (denník Slovenská republika, 29. 12. 1994)

Podľa výsledkov oddelenia Výskumu a analýzy programu Slovenskej televízie má STV 1 v sobotu večer 52-percentnú priemernú sledovanosť programov. Z toho logicky vyplýva, že programy, ktoré majú sledovanosť nižšiu, nemožno považovať za veľmi úspešné, pretože znižujú aj priemer. A naopak, tie, ktoré majú vyššiu sledovanosť, pritiahnu k sledovaniu programu STV viac divákov ako zvyčajne. Humoristické relácie, o ktorých vysielanie STV dodnes neprejavila záujem alebo ktoré televízni diváci v budúcom roku už určite v jej vysielaní neuvidia (Večer Milana Markoviča a podľa včerajšej správy Arterie STA aj Apropo TV), majú sledovanosť vyššiu ako priemernú: Čo dokáže ulica 77 percent, Večer Milana Markoviča 62 percent (podľa posledných údajov viac ako 63 percent), Halušky 58 percent a vyššiu ako priemernú sledovanosť malo aj Apropo TV (nepodarilo sa nám však zistiť presný údaj). Okrem toho, seriál Jednoducho Mária so 71-percentnou sledovanosťou nebol vysielaný v čase, keď podľa Slovenskej republiky celý národ aj tak sedí pri televíznej obrazovke, ale počas pracovných dní a dokonca na druhom programe! (Tým, samozrejme, nechcem obhajovať umelecké kvality tohto diela, ale fakt je fakt.) Tak ako je to potom s tou sledovanosťou?!

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  2. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  3. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  4. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  5. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  6. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  8. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  9. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  10. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  1. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  2. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  3. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  4. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  5. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  6. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  7. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  8. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  9. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  10. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  1. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 19 345
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 15 606
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 13 226
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 353
  5. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 12 077
  6. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 11 085
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 009
  8. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 047
  9. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 9 880
  10. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 810
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu