na Slovensku za predpokladu, že majú viac ako 18 rokov, skupina nebola finalistom ročníkov 1993 a 1994 a nemá vydaný viac ako jeden album na akomkoľvek nosiči (LP, MC, CD - netýka sa demokaziet, ktoré nie sú v bežnej distribúcii). Spolu s vyplnenou prihláškou je potrebné organizátorovi súťaže, agentúre Intermedia, zaslať v určenom termíne demokazetu s nahrávkou vlastnej tvorby v rozsahu 10 minút do 17. januára 1995 na adresu: Intermedia, Jakubovo nám.12, 811 09 Bratislava. Po uplynutí termínu uzávierky vyberie porota (M. Sarvaš - textár, manager, J. Kollár - publicista, Nový Čas, M. Pavel - publicista, SME, F. Kubač - hud. dramaturg, Fun Radio, a M. Chief - hud. dramaturg, RockFM Radio) vyberie 16 najlepších skupín, ktoré sa predstavia publiku v štyroch súťažných večeroch v rôznych mestách Slovenska. Z každého švrťfinálového koncertu postúpia dve skupiny do dvoch semifinále, z ktorých vzíde finálová štvorica najlepších. Termín finále je naplánovaný na 28. apríl 1995. I tento rok sú sponzormi súťaže firmy Marlboro Music, SONY, Zildjian, Sonor, Marshall, Gibson a Yamaha, ktoré víťazné slovenské hudobné skupiny podporia hodnotnými finančnými cenami a hudobnými nástrojmi.
Táto ojedinelá súťaž na Slovensku opäť umožní najlepším amatérskym skupinám prezentovať svoju tvorbu na verejnosti a vydať plnohodnotný hudobný nosič. To sa víťazom minulých ročníkov, skupinám Candy Core a Made 2 Mate podarilo.
Autor: mp