2. októbra 1990 došlo k únosu lietadla čínskej spoločnosti CAAC Boeing-737 so 104 osobami na palube letiacieho z mesta Sia-men do Kantonu. Pri pristávaní na letisku v Kantone sa lietadlo z neobjasnených príčin zrazilo s ďalšími dvoma strojmi. Pri nehode zahynulo 128 osôb vrátane únoscu, ktorým bol čínsky občan.
14. februára 1991 odklonil japonský turista Hiromu Kato nafúknutým papierovým vreckom imitujúcim bombu z trasy Tokio-San Francisco-Chicago lietadlo Boeing-747. Pilotovi nakoniec po 2500 kilometrov dlhého letu došla s únoscom trpezlivosť a rozhodol sa na pôvodnú trasu vrátiť.
26. marca 1991 uniesli pri lete z Kuala Lumpuru do Singapuru štyria pakistanskí občania singapurský Airbus-310 so 129 osobami na palube. Požadovali prepustenie mnohých osôb zadržiavaných v Pakistane vrátane manžela bývalej premiérky Bénazír Bhuttovej. Pri zásahu špeciálneho bezpečnostného komanda boli nasledujúci deň všetci únoscovia zabití.
25. októbra 1993 uniesli na vnútroštátnej nigérijskej linke štyria miestni občania, členovia Hnutia na podporu demokracie, Airbus-310 so 149 osobami na palube. Po pristátí v Niamey prepustili väčšinu cestujúcich a predložili mnoho politických požiadaviek, o.i. vymenovanie opozičného predáka Moshooda Abiolu za prezidenta. Po troch dňoch boli zatknutí. Pri zásahu zvláštnej jednotky nigérijskej armády zahynul stevard a štyri osoby, vrátane jedného únoscu.
24. decembra 1994 sa štvorčlenné komando Islamskej ozbrojenej skupiny (GIA) zmocnilo stroja Airbus-300 francúzskej spoločnosti Air France na linke Alžír-Paríž. Teroristi ešte v Alžíri prepustili 63 osôb a zo zostávajúcich 173 na palube postupne zastrelili troch rukojemníkov. Na základe toho im alžírske úrady povolili odletieť do Francúzska, kde lietadlo pristálo na marseilleskom letisku Marignane. Po dvoch dňoch boli pri zásahu špeciálnej protiteroristickej jednotky všetci únoscovia zabití.