Streda, 22. september, 2021 | Meniny má MóricKrížovkyKrížovky

"Päťmiliónový uzáver hľadá ľavú polovicu..."

Aj na Slovensku známa výherná súťaž firmy vyvolala v Maďarsku mohutnú davovú psychózu, ktorá vyústila do zakladania rôznych neformálnych komisií a výborov zaoberajúcich sa vyhľadávaním "párenia" plastikových uzáverov z nápojov pepsikola, sweppes a podobne

. Ako je známe, na získanie nezdanenej vysokej finančnej výhry, ktorá môže predstavovať až 10 miliónov forintov (cca 2 mil. Sk), treba získať ľavú i pravú časť čísiel - teda dva do seba zapadajúce uzávery. Pri množstve predaných fliaš, ako aj vzhľadom na ďalšie faktory komplikujúce hľadanie tých pravých uzáverov je pravdepodobnosť, že jedna osoba bežným nákupom získa výherný pár, redukovaná na minimum. Vynaliezavosť výhrychtivých Maďarov, ako sa ukázalo, nepozná hraníc. Žiaci v základných školách, zamestnanci v pracovných kolektívoch či nájomníci v domoch si začali vytvárať akési "databázy" obsahujúce informácie o tom, kto našiel aký uzáver. Cieľom zhromažďovania týchto dát je prirodzene snaha ľahšie nájsť výherné páry, a tak sa podieľať na nemalej výhre. Korunu všetkému však nasadila tendencia, ktorá sa začala prejavovať v inzertných rubrikách prakticky všetkých ústredných i regionálnych denníkov. Noviny začali uverejňovať inzeráty typu "Hľadám uzáver s ľavou časťou výhry 5 000 000 Ft" a podobne. Niektorí inzerenti zasa ponúkajú na predaj svoje uzávery, iní navrhujú spojenie za polovicu výhry. Maďari sa zabávajú, noviny si pochvaľujú príval inzercie, aj keď drobné oznámenia tohto typu ktovieaké zisky neprinášajú. Zatiaľ nemožno posúdiť, či takýto sústredený útok na sľubované výhry priniesol už nejaké povšimnutiahodné výsledky, ale firma Pepsi Cola v Maďarsku určite zvýšila obrat, a tých 60 miliónov forintov, ktoré

Skryť Vypnúť reklamu

na výhru vyčlenila, sa jej pravdepodobne onedlho zúročených vráti.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. "Je to dravec!" Priznáva šéfkuchár Michal Konrád
  2. Profesionáli vedia, o čo ide. Ako si vybrať OZV a nepopáliť sa?
  3. Prehľad bratislavských komunít. Čo všetko sa dá robiť so susedmi
  4. Odpady nad zlato
  5. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im?
  6. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou?
  7. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho
  8. Znalec slovenského brandy
  9. Poznáte všetkých TOP 10 Bratislavy?
  10. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty
  1. SodaStream má viac ako 700 predajcov, očakáva ďalší rast
  2. Nová udržateľná značka kávy, ktorá dodá energiu na cesty
  3. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  4. Prvé bezbariérové fitko vo Zvolene otvára ZŤP cestu k športu
  5. Odpady nad zlato
  6. Schneider Electric má podporiť VELUX v uhlíkovej neutralite
  7. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho
  8. Znalec slovenského brandy
  9. Lekárne sa stanú miestom prevencie a edukácie pacientov
  10. Projekt KRAJa na podporu včelárov priniesol svoju úrodu
  1. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 10 164
  2. Slovenský orloj – svetová atrakcia 6 466
  3. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 4 279
  4. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 593
  5. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 3 504
  6. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im? 2 974
  7. Mikroplasty sú v produktoch každodennej potreby. V ktorých? 2 870
  8. 5 tipov, ako si užiť jeseň v Bratislave a okolí 2 563
  9. Volkswagen na IAA v Mníchove predstavil koncept elektromobilu 2 224
  10. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty 2 200
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Zatvoriť reklamu