Streda, 29. september, 2021 | Meniny má Michal, MichaelaKrížovkyKrížovky

Hlavne aby to bolo BMW 740i

Svojho času Henry Ford o modeli T, prvom aute vyrábanom na bežiacom páse, povedal, že môže mať hocijakú farbu, pokiaľ je čierna. Situácia okolo zaobstarávania nových motorových vozidiel pre ministerstvo školstva by sa dala parafrázovať výrokom: Môže ...

Svojho času Henry Ford o modeli T, prvom aute vyrábanom na bežiacom páse, povedal, že môže mať hocijakú farbu, pokiaľ je čierna. Situácia okolo zaobstarávania nových motorových vozidiel pre ministerstvo školstva by sa dala parafrázovať výrokom: Môže to byť hocijaké vozidlo, pokiaľ je to BMW 740i. Ak v zahraničí sú takéto dodávky okrem kšeftu aj reklamou (napríklad nedávna výmena vozového parku na Pražskom hrade) a s výsledkami verejnej súťaže sa nerobia tajnosti, u nás je to inak. "Tajnostkári" z ministerstva si pravdepodobne neuvedomujú, že práve zahmlievanie vyvoláva pochybnosti. Nespochybňujem potrebu nových vozidiel pre ministerstvo, najmä ak tie súčasné nadsluhujú a nezodpovedajú požiadavkám bezpečnosti štátnych činiteľov. (O potrebe nových áut sa minulý týždeň presvedčili aj účastníci medzinárodného seminára Učiteľ a sexuálna výchova v Nitre, ktorého začiatok musel byť posunutý o viac ako hodinu, lebo auto s ministerkou uviazlo v snehu, hoci viacerí účastníci sa z Bratislavy dostali linkovými spojmi.) Myslím si však, že v prípade použitia peňazí daňových poplatníkov by sa ministerstvo školstva nemalo tváriť ako hluché a nemé. Nechce prezradiť, kto vyhral vo verejnej súťaži, ktorá bola vyhlásená podľa zákona (možno sa síce pozastaviť nad šibeničným termínom uzávierky prihlášok - súťaž bola vyhlásená v Obchodnom vestníku vo štvrtok 7. decembra a uzávierka bola v utorok 13. decembra o 9.00 h ráno, ale zákon porušený nebol), a rovnako nechce prezradiť, kto uskutočnil "predvýber", na ktorého základe bola súťaž vyhlásená na konkrétny typ konkrétnej značky - BMW 740i. Dalo by sa predpokladať, že takto vypísaný konkurz musí vyhrať autorizovaný dovozca, ale na Slovensku to nemusí byť tak. V decembri ministerstvo vydalo stanovisko, v ktorom sa uvádza, že tento nákup je výhodný. Ak všetko ostatné ministerstvo tají, dúfajme, že aspoň vie, pre koho výhodný.

Skryť Vypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. "Vzrušenie, nadšenie a radosť" tvrdí DJ Milan Lieskovský
  2. Proxenta získala ocenenie Developer roka
  3. Kuriéra nezastavili ani preteky. S dodávkou prešiel rely
  4. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  5. Vydajte sa po stopách kvalitnej kávy
  6. Ako Dom odborov Istropolis pochoval Berchtoldov palác
  7. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  8. Znalec slovenského brandy
  9. Slováci prepadli SENCORMÁNII a hľadajú najstarší spotrebič
  10. Vymenili startup za korporát. Dôvod bol iný, než by ste čakali
  1. Ako Dom odborov Istropolis pochoval Berchtoldov palác
  2. Hľadáte nové príležitosti v kariére? Nájdete ich v obchode
  3. Odomknite si celé SME.sk s predplatným Prémium
  4. U. S. Steel nie je len dymiaci komín
  5. Najviac škôd slovenskí šoféri hlásia v júni
  6. Proxenta získala ocenenie Developer roka
  7. HB Reavis postavil Bratislave novú autobusovú stanicu
  8. Zázračné účinky Arónie na zdravie
  9. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  10. Prečo by sa elektrárne mali zaujímať o ekologické riešenia?
  1. Vymenili startup za korporát. Dôvod bol iný, než by ste čakali 19 192
  2. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov 9 093
  3. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi 6 985
  4. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 6 251
  5. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 5 700
  6. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať? 4 984
  7. Skladujete pivo pri izbovej teplote? Znižujete jeho kvalitu 4 693
  8. Trnavské mýto: Od centrálneho trhoviska ku kongresovej sále 4 640
  9. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem 4 438
  10. Žabka rýchlo expanduje na západe Slovenska 4 251
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Zatvoriť reklamu