Týždeň pred medzičasovými voľbami sa na brooklynských chodníkoch pred barmi a reštauráciami začali objavovať nápisy oznamujúce potenciálnym návštevníkom, že si u nich môžu v deň volieb pochutnať na zlacnených volebných nápojoch, alebo sledovať výsledky volieb v priamom prenose z barovej stoličky na veľkej obrazovke.
Miestna verejná (neštátna, financovaná nie z reklám, ale v najväčšej miere z príspevkov poslucháčov a sponzorov) rádiostanica každý deň vyspovedala jedného z volebných kandidátov a niekoľkokrát do dňa vysielala uputávky na online knižnicu informácií pre miestnych voličov – miesto volebných miestností, súhrn názorov jednotlivých kandidátov, zoznam a vysvetlenie referendových otázok.
V nedeľu pred utorkovými voľbami mnohí z účastníkov newyorského maratónu mali namiesto zvyčajných humorných kostýmov politické nápisy (Vote. I still miss Obama.)
Miestna čokoládovňa Li-Lac má v jednom obchode vystavené čokoládové figúrky s témou volieb.
Na chodník pred kultovým obchodom Supreme niekto kriedou napísal: Vote – Choďte voliť.
V deň volieb sa zvyčajný nápis na stránke Google na stránke zmenil na Go Vote s rovnakou grafikou a farbami ako Google. Facebook mi niekoľko dní pred voľbami ponúkal príspevky mojich priateľov s volebnými témami a pripomínal dátum volieb.
Texasanky proti trumpovskej kultúre
Už dávno sa miestnym a medzičasovým, nie prezidentským, voľbám nevenovalo toľko pozornosti na úrovni obyčajného človeka, ako teraz.