"Cestovný ruch vo Vysokých Tatrách sa po rokoch konjunktúry v 70-tych a 80-tych rokoch dostal do štádia útlmu z hľadiska kvantity i kvality. Z doby nie dávno minulej, keď sa lôžko v ubytovacích zariadeniach muselo rezervovať s viacmesačným predstihom, keď na voľnú stoličku v reštaurácii čakalo niekoľko turistov, sme sa dostali do opačnej situácie - ponuka prevyšuje dopyt. Zariadenia cestovného ruchu vo Vysokých Tatrách - vzor kvality, nových myšlienok, technológií, dostali konkurenciu v ďalších strediskách cestovného ruchu na Slovensku. Typickým dokladom toho je tohtoročná nie práve najvydarenejšia letná turistická sezóna vo Vysokých Tatrách. Čo teda treba urobiť, aby sa Vysoké Tatry stali strediskom cestovného ruchu s európskym, ba svetovým štandardom? Myslím, že je potrebné, aby všetky podnikateľské subjekty v cestovnom ruchu koordinovali svoju činnosť prostredníctvom spoločnej zastrešujúcej organizácie, a teda voči domácim i zahraničným cestovným kanceláriám vystupovali s jednotným uceleným produktom zahrňujúcim ubytovacie a stravovacie kapacity rôznej kategórie a hlavne širokú škálu služieb - dosiaľ náš najväčší nedostatok. A nesmieme pritom zabúdať na kvalitu a primeranú cenu."
Autor: maxy