y z nich bolo vyúčtovanie nákladov za dodávku tepla a teplej vody za minulý rok, ktoré v týchto dňoch spotrebitelia dostávajú. Najnižší rozdiel medzi sumou za skutočnú spotrebu a sumou naúčtovanou bol 1500 korún, najvyšší predstavoval 11 tisíc korún... V Dome žien možno zástupcov ZSS alebo ich externých spolupracovníkov nájsť od pondelka do štvrtka medzi 14. a 17. hodinou, v piatok od 11. do 14. h, telefonický kontakt: 391 494 alebo 398 410, kl. 142. Mimo týchto hodín je na čísle 399 176 zapojený záznamník a fax. Po 1. auguste by tu dvakrát do týždňa mali byť k dispozícii aj právnici. Podobná situácia s obsahom sťažností je aj v Žiline, preto sa pracovníci Strediska poradenstva a ochrany spotrebiteľa (SPOS) Sever rozhodli zorganizovať pravdepodobne na budúci týždeň stretnutie odborníkov a spotrebiteľov na tému vyúčtovania tepla a teplej vody. Stretnúť by sa mali v priestoroch redakcie časopisu Terč, ktorý vydáva SPOS Sever. Dvere SPOS Sever sú pre spotrebiteľov otvorené každý deň od 10. do 14. hodiny. V banskobystrickom Stredoslovenskom spotrebiteľskom centre ZSS sa počas týchto dní stretávajú s podobnými problémami, ako po celý rok - ide najmä o problematicky vybavované reklamácie na chybný tovar, podvodné konania niektorých firiem a podobne.