Štvrtok, 25. február, 2021 | Meniny má Frederik(a)KrížovkyKrížovky

OKOLO ATLANTY

Torrenceová ráta s podporou publika

Americká šprintérka Gwen Torrenceová, rodáčka z Atlanty, sa bude usilovať pridať k svojmu barcelonskému prvenstvu v behu na 200 m triumf aj na polovičnej trati, pričom sa veľmi spolieha na podporu domácich divákov. Pre 31-ročnú atlétku bude beh na 100 m jedinou šancou získať zlato v individuálnych pretekoch, nakoľko v behu na 200 m neprešla sitom americkej kvalifikácie, no o svoj druhý olympijský primát bude musieť veľmi tuho bojovať. Jej najväčšími súperkami budú obhajkyňa barcelonského prvenstva G. Deversová, ruská šprintérka I. Privalovová a večne strieborná a bronzová jamajská kráska M. Otteyová.

Skryť Vypnúť reklamu

Náhrdelník

ide na odbyt

Najlacnejším a najobľúbenejším suvenírom medzi návštevníkmi olympijských hier je plastikové vrecúško s náhrdelníkom. Predavači si pochvaľujú, že o tento suvenír za päť dolárov je medzi divákmi mimoriadny záujem. Navyše majitelia náhrdelníka majú aspoň čiastočne pocit, že vyzerajú podobne ako oficiálne akreditovaní účastníci OH.

Austrálčanky

v sexi dresoch

Austrálske basketbalové družstvo žien láka v Atlante na svoje zápasy divákov okrem výbornej hry aj pomocou svojho sexappealu. Reprezentantky z krajiny klokanov na svoje zápasy nenastupujú na rozdiel od iných družstiev žien i mužov v plantavých dlhých trenírkach a tričkách, ale priliehavých, predovšetkým mužské oči priťahujúcich, úboroch. "Chceme skúsiť pritiahnuť na naše zápasy viac fanúšikov," vysvetľuje rozohrávačka Sandy Brondellová. "Dúfame, že keď už nás uvidia hrať, všimnú si, že hráme pekný basketbal a že tá hra môže byť aj vzrušujúca. V európskom klube, nemeckom Wuppertale, kde pôsobím, hrám normálne aj vo voľných šortkách a tričku, ale tu som zistila, že naše úbory sú takisto pohodlné."

Skryť Vypnúť reklamu

Obchodníci

majú zelenú

Obchod a reklama majú v čase konania OH zvláštnu príchuť. Pri potulke pomedzi atlantské ulice, kde postávajú zberatelia suvenírov, vari len prezidenti a kňazi sa prechádzajú bez toho, aby nemali na sebe nejaké oblečenie s logom OH. Pre každého, kto investoval do olympiády balík peňazí, nie je ani také dôležité, kto získal akú medailu, ale predovšetkým to, aby jeho tovar išiel na odbyt a aby bol úspešnejší ako jeho konkurenti.

Medaily pre svoju krajinu

Dvojnásobná olympijská víťazka Penny Heynsová z Juhoafrickej republiky, ktorá k svojmu triumfu na 100 m prsia pridala v utorok ďalšie víťazstvo na dvojnásobnej trati, venuje obe medaily svojej krajine. "Je to nádherný pocit vrátiť sa domov s dvoma zlatými. Som veľmi hrdá na to, že som Juhoafričanka," povedala Heynsová po svojom druhom triumfe. "Pripravovala som sa na túto disciplínu s úmyslom vydať zo seba všetko, ale to, že získam svoje druhé zlato a navyše prekonám olympijský rekord, o tom sa mi ani nesnívalo," dodáva 21-ročná pretekárka. Ako je známe, Heynsová zlepšila starý olympijský rekord už v rozplavbe (2:26,63 ), pričom v samotnom finále sa jej podarilo zaplávať ešte rýchlejší čas - 2:25,41.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ivan Krechňák: Robiť niečo, čo máš rád, je na nezaplatenie
  2. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte
  3. Trnavská univerzita: 385 rokov akademickej excelentnosti
  4. Za kvalitným vzdelaním nemusíte do sveta! Príďte na EkF TUKE
  5. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  6. Získaj náskok pred štartom
  7. Aj vám chýba voňavá a chutná káva?
  8. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  9. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  10. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  1. Slovensko zasiahla vlna nárastu dopytu po produktoch na kĺby!
  2. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  3. Získaj náskok pred štartom
  4. 2. ročník Social Awards Slovakia prichádza
  5. MetLife spustila online nahlasovanie poistných udalostí
  6. Minulý rok boli v priemere ukradnuté takmer tri autá denne
  7. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  8. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  9. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  10. Aj vám chýba voňavá a chutná káva?
  1. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje 18 913
  2. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 9 984
  3. Ako vyzerá majetok Slovákov? Zvyšuje sa najmä z jedného dôvodu 9 910
  4. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur 6 777
  5. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte 6 481
  6. Séria dvoch príloh: Angličtina nielen pre maturantov 6 397
  7. Príbeh Patrika Tkáča a J&T, Lidl verzus Tesco a investičné tipy 6 147
  8. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto! 5 710
  9. Zažite farebný Marakéš a hory Atlasu so slovenským sprievodcom 5 117
  10. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 4 634
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu