Utorok, 28. september, 2021 | Meniny má VáclavKrížovkyKrížovky

O čo sa dovolenkári najviac zaujímali? *ANKETA

V nedeľu sa v Bratislave skončil veľtrh turizmu Slovakiatour `97. Vo viacerých expozíciách a stánkoch sme zisťovali, o čo prejavovali návštevníci najväčší záujem.

MARTA SLOVINSKÁ, stánok Krompachy-Plejsy: "Jednoznačne o lyžovačky na Plejsoch, najmä teraz na jarné prázdniny. Termín konania Slovakiatouru je preto pre nás mimoriadne vhodný - z tohto pohľadu je Expotour v Žiline, keď je už po hlavnej lyžovačke, menej výhodný. Dotazy boli aj na letné dovolenky v Slovenskom raji, ale to len okrajovo."

TERÉZIA MELICHÁČOVÁ, stánok Trnava: "Najviac otázok sa týkalo sakrálnych pamiatok Trnavy. Záujem bol aj o Dobrofestival, trnavský jarmok a iné."

Skryť Vypnúť reklamu

GIZELA ZSOKOVÁ, stánok Združenie miest a obcí Žitného ostrova: "Záujem je o termálne kúpaliská, najmä v Patinciach a Veľkom Mederi, o Gabčíkovo a cyklotrasu. Žiaľ, kompletnú mapu cyklotrasy ešte nemôžeme poskytnúť, lebo medzi Veľkým Mederom a Štúrovom sú ešte nedobudované úseky a trasa vedie územím viacerých okresov, ktoré musia svoju aktivitu koordinovať. Ale už sa chystá."

BIBIÁNA JAROŠOVÁ-DZURILLOVÁ, stánok Združenie cestovného ruchu Vysoké Tatry: "Veľmi nás prekvapil záujem ľudí. Pred týždňom sme boli v Brne, ale tam bolo celkovo menej návštevníkov. Tu nás ľudia sami priam vyhľadávali. Pýtali sa na kontakty, ubytovanie, ceny vlekov, s mnohými sme si dohodli termín stretnutia. Vyhľadali nás aj zástupcovia viacerých okresov - Zlatých Moraviec, Serede, Topoľčian - že chcú založiť podobné združenie a chceli by sa podučiť od nás."

Skryť Vypnúť reklamu

LADISLAV CMAR, stánok Zemplínska Šírava: "Účasť na veľtrhu v Brne minulý týždeň bola pre nás zaujímavejšia. Tam za nami prichádzalo viac odborných návštevníkov, prišli české cestovky, ktoré majú veľký záujem o naše kapacity a sú schopné všetky ich naplniť. Preto sme v Brne každý rok. V Bratislave sme po prvý raz a bolo to tu slabšie. Očakávali sme najmä viac českých touroperátorov, nestalo sa tak. Aj my sa musíme správať komerčne, preto neviem, či sem o rok prídeme."

Skryť Vypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  2. Kuriéra nezastavili ani preteky. S dodávkou prešiel rely
  3. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  4. "Vzrušenie, nadšenie a radosť" tvrdí DJ Milan Lieskovský
  5. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  6. Žabka rýchlo expanduje na západe Slovenska
  7. 30 000 eur pre tých, ktorí chcú zlepšiť život vo svojej komunite
  8. Skladujete pivo pri izbovej teplote? Znižujete jeho kvalitu
  9. Vymenili startup za korporát. Dôvod bol iný, než by ste čakali
  10. Divočina na ceste: ako postupovať, ak v noci zrazíte zviera?
  1. Najviac škôd slovenskí šoféri hlásia v júni
  2. Proxenta získala ocenenie Developer roka
  3. HB Reavis postavil Bratislave novú autobusovú stanicu
  4. Zázračné účinky Arónie na zdravie
  5. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  6. Prečo by sa elektrárne mali zaujímať o ekologické riešenia?
  7. Skladujete pivo pri izbovej teplote? Znižujete jeho kvalitu
  8. Vymenili startup za korporát. Dôvod bol iný, než by ste čakali
  9. Mladí slovenskí filmári zvíťazili na festivale v Barcelone
  10. Orange pokračuje v systematickej podpore digitálneho vzdelávania
  1. Vymenili startup za korporát. Dôvod bol iný, než by ste čakali 18 616
  2. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov 8 967
  3. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi 6 993
  4. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 6 267
  5. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 5 663
  6. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať? 4 984
  7. Trnavské mýto: Od centrálneho trhoviska ku kongresovej sále 4 639
  8. Skladujete pivo pri izbovej teplote? Znižujete jeho kvalitu 4 544
  9. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem 4 426
  10. Žabka rýchlo expanduje na západe Slovenska 4 138
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Zatvoriť reklamu