Piatok, 24. september, 2021 | Meniny má Ľuboš, ĽuborKrížovkyKrížovky

Na krízové situácie majú spoločnosti zvláštne tímy

Vrcholoví manažéri a. s. VSŽ Košice radi deklarujú transformáciu najvýznamnejšieho priemyslového podniku SR na nadnárodnú spoločnosť. Cesta medzi nadnárodnú elitu však vedie aj správnou politikou public relations - vzťahov k verejnosti. Všetky významné ..

Vrcholoví manažéri a. s. VSŽ Košice radi deklarujú transformáciu najvýznamnejšieho priemyslového podniku SR na nadnárodnú spoločnosť. Cesta medzi nadnárodnú elitu však vedie aj správnou politikou public relations - vzťahov k verejnosti. Všetky významné spoločnosti nielen v zahraničí, ale tie osvietenejšie už aj u nás, venujú otázke public relations mimoriadnu pozornosť. To sa zatiaľ, žiaľ, o a. s. VSŽ Košice nedá povedať vždy. Viceprezidenta pre vonkajšie vzťahy síce hutnícka vlajková loď má, lenže novinári sa k informáciám z odboru styk s médiami dostávajú s problémami. Aj teraz, keď verejnosť zaujíma, čo sa v pondelok stalo v Oceliarni 2, ako sa darí zraneným. V utorok boli informácie o zdravotnom stave popálených k dispozícii neskoro popoludní. S poznámkou, aby novinári netelefonovali do Centra pre liečbu popálením a rekonštrukčnú chirurgiu VSŽ Nemocnice v Košiciach-Šaci, pretože blokujú životne dôležité telefónne linky. Prevenciou takejto blokády je krátky každodenný brífing, na ktorom by redakcie dostali aktuálne a komplexné informácie. Také podujatie vlani v apríli pripravil v nemocnici v Šaci F. Kašický z Ministerstva obrany SR, keď zabezpečil prístup k všetkým dôležitým informáciám. Popálených vojakov bolo vtedy viac, ako terajších pacientov popálených vyliatou žeravou oceľou. Ibaže, už niekoľko dní je nemocnica v Šaci ako neštátne zdravotnícke zariadenie súčasťou VSŽ. V rámci utorkovej informácie sa novinári z odboru styk s médiami dozvedeli, že aj informácie o popálených pôjdu cez tento odbor VSŽ. Odbor styk s médiami včera informáciu o zdravotnom stave popálených nechystal. Vraj, keby sa nebodaj zhoršil, riaditeľka nemocnice, ktorá je doktorkou práv, zmeny oznámi. V skutočnej nadnárodnej spoločnosti by takýto postup označili nepochybne za nesprávny. Pre poskytnutie kvalitnej, rýchlej, komplexnej a pravdivej informácie sa v každej svetovej firme angažujú špeciálne školené tímy ľudí z kompetentných odborov public relations. Pre prípady mimoriadnej udalosti majú vypracované detailné projekty krízovej taktiky. Spoločnosť DOW Kanada, ktorá transportuje chemikálie železnicami cez celú Kanadu, má napr. na krízu v pohotovosti tím, ktorý je počas minúty pripravený odletieť kamkoľvek v Kanade, kde by došlo k havárii. Britské letecké spoločnosti British Airways a British Midland pár minút po tom, ako by sa ich lietadlá stratili z obrazoviek radaru, majú už v činnosti horúce telefónne linky, na ktorých napr. v prípade katastrofy lietadla Pan Am vybavili za 24 hodín 4000 telefonických hovorov. Pravdu, nič iné, len pravdu radia vravieť novinárom i v najväčších krízach uznávaní teoretici public relations.

Skryť Vypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. Môžu byť kancelárie pripravené na budúcnosť?
  2. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  3. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  4. „Prezlečte“ svoj domov! V móde je šetrenie peňazí aj prírody
  5. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  6. Schátrali tam kúpele, palác aj železnica. Ako kedysi vyzeralo Trnavské mýto?
  7. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať?
  8. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  9. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho
  10. Znalec slovenského brandy
  1. Rozšírená realita a ovládanie na diaľku
  2. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať?
  3. Trnavské mýto: Od centrálneho trhoviska ku kongresovej sále
  4. „Prezlečte“ svoj domov! V móde je šetrenie peňazí aj prírody
  5. Spravte si zásoby zdravia
  6. Stropný zdvihák zlepší život všetkým imobilným ľuďom
  7. Nevedomosť poslancov opäť zhorší podmienky pre zamestnancov
  8. Zázračné účinky Arónie na zdravie
  9. Na ropnej plošine sa len pracuje a spí
  10. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  1. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 9 679
  2. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 4 659
  3. Slovenský orloj – svetová atrakcia 4 634
  4. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 569
  5. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 3 512
  6. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im? 3 141
  7. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 2 908
  8. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov 2 733
  9. "Je to dravec!" Priznáva šéfkuchár Michal Konrád 2 571
  10. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty 2 287
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Zatvoriť reklamu