Piatok, 24. september, 2021 | Meniny má Ľuboš, ĽuborKrížovkyKrížovky

Konzervatívci začali agresívnu kampaň

LONDÝN (ČTK) - Britská Konzervatívna strana včera začala masívnu billboardovú "psychologickú vojnu", ktorá má voličov niekoľko mesiacov pred parlamentnými voľbami varovať, že prípadná vláda labouristov by ich dohnala k slzám. Na 3000 miestach po celej ...

LONDÝN (ČTK) - Britská Konzervatívna strana včera začala masívnu billboardovú "psychologickú vojnu", ktorá má voličov niekoľko mesiacov pred parlamentnými voľbami varovať, že prípadná vláda labouristov by ich dohnala k slzám. Na 3000 miestach po celej Británii sa v nadchádzajúcich troch týždňoch začne objavovať séria piatich kontroverzných plagátov, ktorých spoločným motívom je utrpenie pod vládou Labouristickej strany. Na jednom plagáte je zachytený zdrvený mladý manželský pár s dieťaťom v náručí. Matke tečie po tvári červená slza a nápis "Noví labouristi, nová prehra" voličom vysvetľuje prečo. Reklamná kampaň stála konzervatívcov sedem miliónov libier. Je dielom prestížnej agentúry M and C Saatchi, ktorá sa vlani postarala o značný rozruch svojím plagátom, na ktorom bol vodca labouristov Tony Blair zobrazený s očami démona. Ľudia na plagátoch, ktorými konzervatívci oslovujú svojich voličov, sú herci, ktorí sa písomne zaviazali, že nezverejnia svoju totožnosť. Predvolebnú kampaň vládnucej strany v týchto dňoch poznamenalo tvrdenie, že konzervatívny poslanec Jerry Hayes mal v minulosti sexuálny pomer s neplnoletým mladíkom. Hayes, otec dvoch detí, však toto obvinenie popiera. Úrad Konzervatívnej strany však pripustil, že aféra môže napáchať veľkú škodu. "Je nám to potrebné ako diera do hlavy," uviedol zdroj Konzervatívnej strany.Labouristická strana má v predvolebných prieskumoch pred konzervatívcami zhruba dvadsaťpercentný náskok. Major však BBC povedal, že nestratí hlavu a je odhodlaný vo voľbách zvíťaziť.

Skryť Vypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  2. Schátrali tam kúpele, palác aj železnica. Ako kedysi vyzeralo Trnavské mýto?
  3. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  4. „Prezlečte“ svoj domov! V móde je šetrenie peňazí aj prírody
  5. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  6. Môžu byť kancelárie pripravené na budúcnosť?
  7. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať?
  8. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  9. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho
  10. Znalec slovenského brandy
  1. Hobbymarket OBI predstavil nový koncept predajne v Michalovciach
  2. Aktuálne radarové a slovenské hlásenia v autokamere?
  3. Tesco announces net-zero target of 2035 for its operations
  4. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  5. Lekárska prehliadka pre cudzincov je v Nitre, aj bez objednania
  6. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  7. Rozšírená realita a ovládanie na diaľku
  8. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať?
  9. Trnavské mýto: Od centrálneho trhoviska ku kongresovej sále
  10. „Prezlečte“ svoj domov! V móde je šetrenie peňazí aj prírody
  1. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 7 246
  2. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi 6 628
  3. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 5 166
  4. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov 4 441
  5. Slovenský orloj – svetová atrakcia 3 624
  6. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 491
  7. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 3 241
  8. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 3 189
  9. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im? 3 121
  10. "Je to dravec!" Priznáva šéfkuchár Michal Konrád 2 600
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Zatvoriť reklamu