Streda, 1. december, 2021 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

SuperStar zlepšuje pozíciu STV, tá ale nevíťazí

BRATISLAVA - Slovenskej televízii sa vďaka SuperStar darí zvyšovať sledovanosť. V deň vysielania prvého finálového večera (piatok 28. januára) sa Jednotka stala lídrom - jej podiel na trhu prekročil 32 percent, Markíza bola o takmer tri body slabšia.

Vidieť SuperStar chcú ľudia nielen v televízii, ale aj v Národnom tenisovom centre. FOTO - TASR

BRATISLAVA - Slovenskej televízii sa vďaka SuperStar darí zvyšovať sledovanosť. V deň vysielania prvého finálového večera (piatok 28. januára) sa Jednotka stala lídrom - jej podiel na trhu prekročil 32 percent, Markíza bola o takmer tri body slabšia. Minulý piatok si ešte zlepšila na 33,1 percenta. V hlavnom vysielacom čase - teda od siedmej do desiatej večer - bola dominancia Jednotky na trhu ešte väčšia. Dosiahla podiel 45,1 percenta, kým Markíza 25 percent a JOJ 11,1 percenta.

V prospech STV sa mierne zlepšili aj týždenné podiely sledovanosti. Jednotka posledný januárový týždeň stúpla o dve percentá na 22,4 percenta, Markíza zasa klesla na 33,6.

Výsledky finálových prenosov však nie sú z hľadiska histórie tohto programu také rekordné, veľmi podobné čísla dosiahla SuperStar už koncom novembra.

Markíza však napriek tomu na tom nie je celkovo horšie ako STV. Okrem toho svoje ťaháky, ktoré navyše nie sú pre televíziu finančne také náročné ako SuperStar, má sledované relácie rozložené rovnomerne počas celého týždňa.

Televízia JOJ nemala na januári nasadené nijaké nové ťaháky. Po úspešnom Dievčati za milión, ktoré dosahovalo sledovanosť aj vyše 21,5 percenta a trhový podiel viac ako 41 percent, začala s novými reláciami až začiatkom februára. Premiéru novej zábavnej relácie Po čom ženy túžia s Luciou Uličnou si pozrelo 12,4 percenta divákov, čím JOJ dosiahla podiel na trhu 25,5 percenta. Jednotka mala v tom čase podiel 31,8, Markíza 30 percent.

V stredajšom programe JOJ predtým figurovala relácia Natočto!, ktorej posledný rating bol 7,4 percenta. Druhou premiérou TV JOJ bola celebrity šou Andreja Bičana Na paškál! Rating relácie bol 4,9 percenta, podiel vyše 15 percent. "Nechceme robiť predčasné závery, ale zmeny v našej stredajšej schéme nám asi vyšli," zhodnotil minulotýždňové premiéry hovorca televízie Ľudovít Tóth. Začiatkom marca začne JOJ vysielať avizovanú, nateraz však nešpecifikovanú šou Michala Hudáka.

 

Rekordy sledovanosti

TV Markíza v januári

Deň dátum relácia Sledovanosť Podiel v %
pondelok 3. 1. Opposite Sex 19,1 35,6
utorok 4. 1. Milionár 21,0 40,3
streda 26. 1. Na streche 19,7 39,6
štvrtok 27. 1. Aj múdry schybí 24,2 48,0
piatok 7. 1. Uragán 20,1 37,9
sobota 15. 1. Film (Dědictví aneb...) 20,6 42,9
nedeľa 2. 1. VILOmeniny 30,0 53,4
  23. 1. Hodina pravdy 23,5 45

Zdroj: Markíza podľa TNS

Sledovanosť Superstar na STV (1. časť)

Dátum Sledovanosť Podiel na trhu v %
29. 10. 04 19,7 41,2
5. 11. 04 23 45,4
2. 11. 04 25,1 49,5
19. 11. 04 23,8 48,9
26. 11. 04 30,1 55,7
3. 12. 04 26,9 51,4
10. 12. 04 26,4 52,7
17. 12. 04 24,7 49,5
23. 12. 04 23,1 45,2
31. 12. 04 17,4 33,1
7. 1. 05 20,3 38,0
14. 1. 05 20,6 40,3
21. 1. 05 20,4 40,5
28. 1. 05 26,7 48,9

Zdroj: STV podľa TNS

Sledovanosť nových relácií televízie JOJ

Deň dátum relácia Sledovanosť v % Podiel na trhu v %
streda 2. 2. Po čom ženy túžia 12,4 25,5
streda 2. 2. Na paškál! 4,9 15,2

Zdroj: JOJ podľa TNS

Skryť Vypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za kvalitným vzdelaním nemusíte do sveta! Príďte na EkF TUKE
  2. Krízové balíčky pre ohrozené domácnosti
  3. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije?
  4. Desať dôvodov, prečo študovať na Trnavskej univerzite
  5. Buďte v najlepšej spoločnosti!?
  6. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie
  7. PRIESKUM: Slováci prezradili, čo by mal spĺňať dokonalý smartfón
  8. Výhody najväčšej obchodnej siete objavuje aj verejný sektor
  9. Na nové auto sa neoplatí čakať. Trhu kraľujú jazdené
  10. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť
  1. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie
  2. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  3. dm a jej zákazníci podporili vznik 15 vzdelávacích centier
  4. Anketu Elektromobil roka 2021 ovládla ŠKODA
  5. Prvé bezbariérové fitko vo Zvolene otvára ZŤP cestu k športu
  6. Zmeny v systéme revíznych postupov
  7. Compliance – kto by mal byť zodpovedný?
  8. Tabaková mládež. Čo s ňou?
  9. Krízové balíčky pre ohrozené domácnosti
  10. Pohľad do histórie. Kedy sme sa mali lepšie ako dnes?
  1. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije? 29 593
  2. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť 15 128
  3. 8 skutočných celebrít. Tieto mozgy ovplyvňujú, ako budeme žiť 11 843
  4. Ako si zvýšiť penziu aj s priemerným platom? 7 758
  5. Pohľad do histórie. Kedy sme sa mali lepšie ako dnes? 7 590
  6. ARÓNIA - najsilnejšia prírodná prevencia proti koronavírusu 5 771
  7. Strava ani spánok nie sú dôležité, ak pri tom dýchame zlý vzduch 5 675
  8. Karnozín – účinná látka s obrovským potenciálom 3 089
  9. Volkswagen predstavuje ďalší elektrický model 2 680
  10. Vianočné nákupy bez stresu? Pozrite sa, či na to idete správne 2 127
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Zatvoriť reklamu