Sobota, 27. február, 2021 | Meniny má AlexanderKrížovkyKrížovky

SuperStar zlepšuje pozíciu STV, tá ale nevíťazí

BRATISLAVA - Slovenskej televízii sa vďaka SuperStar darí zvyšovať sledovanosť. V deň vysielania prvého finálového večera (piatok 28. januára) sa Jednotka stala lídrom - jej podiel na trhu prekročil 32 percent, Markíza bola o takmer tri body slabšia.

Vidieť SuperStar chcú ľudia nielen v televízii, ale aj v Národnom tenisovom centre. FOTO - TASR

BRATISLAVA - Slovenskej televízii sa vďaka SuperStar darí zvyšovať sledovanosť. V deň vysielania prvého finálového večera (piatok 28. januára) sa Jednotka stala lídrom - jej podiel na trhu prekročil 32 percent, Markíza bola o takmer tri body slabšia. Minulý piatok si ešte zlepšila na 33,1 percenta. V hlavnom vysielacom čase - teda od siedmej do desiatej večer - bola dominancia Jednotky na trhu ešte väčšia. Dosiahla podiel 45,1 percenta, kým Markíza 25 percent a JOJ 11,1 percenta.

V prospech STV sa mierne zlepšili aj týždenné podiely sledovanosti. Jednotka posledný januárový týždeň stúpla o dve percentá na 22,4 percenta, Markíza zasa klesla na 33,6.

Výsledky finálových prenosov však nie sú z hľadiska histórie tohto programu také rekordné, veľmi podobné čísla dosiahla SuperStar už koncom novembra.

Markíza však napriek tomu na tom nie je celkovo horšie ako STV. Okrem toho svoje ťaháky, ktoré navyše nie sú pre televíziu finančne také náročné ako SuperStar, má sledované relácie rozložené rovnomerne počas celého týždňa.

Televízia JOJ nemala na januári nasadené nijaké nové ťaháky. Po úspešnom Dievčati za milión, ktoré dosahovalo sledovanosť aj vyše 21,5 percenta a trhový podiel viac ako 41 percent, začala s novými reláciami až začiatkom februára. Premiéru novej zábavnej relácie Po čom ženy túžia s Luciou Uličnou si pozrelo 12,4 percenta divákov, čím JOJ dosiahla podiel na trhu 25,5 percenta. Jednotka mala v tom čase podiel 31,8, Markíza 30 percent.

V stredajšom programe JOJ predtým figurovala relácia Natočto!, ktorej posledný rating bol 7,4 percenta. Druhou premiérou TV JOJ bola celebrity šou Andreja Bičana Na paškál! Rating relácie bol 4,9 percenta, podiel vyše 15 percent. "Nechceme robiť predčasné závery, ale zmeny v našej stredajšej schéme nám asi vyšli," zhodnotil minulotýždňové premiéry hovorca televízie Ľudovít Tóth. Začiatkom marca začne JOJ vysielať avizovanú, nateraz však nešpecifikovanú šou Michala Hudáka.

 

Rekordy sledovanosti

TV Markíza v januári

Deň dátum relácia Sledovanosť Podiel v %
pondelok 3. 1. Opposite Sex 19,1 35,6
utorok 4. 1. Milionár 21,0 40,3
streda 26. 1. Na streche 19,7 39,6
štvrtok 27. 1. Aj múdry schybí 24,2 48,0
piatok 7. 1. Uragán 20,1 37,9
sobota 15. 1. Film (Dědictví aneb...) 20,6 42,9
nedeľa 2. 1. VILOmeniny 30,0 53,4
  23. 1. Hodina pravdy 23,5 45

Zdroj: Markíza podľa TNS

Sledovanosť Superstar na STV (1. časť)

Dátum Sledovanosť Podiel na trhu v %
29. 10. 04 19,7 41,2
5. 11. 04 23 45,4
2. 11. 04 25,1 49,5
19. 11. 04 23,8 48,9
26. 11. 04 30,1 55,7
3. 12. 04 26,9 51,4
10. 12. 04 26,4 52,7
17. 12. 04 24,7 49,5
23. 12. 04 23,1 45,2
31. 12. 04 17,4 33,1
7. 1. 05 20,3 38,0
14. 1. 05 20,6 40,3
21. 1. 05 20,4 40,5
28. 1. 05 26,7 48,9

Zdroj: STV podľa TNS

Sledovanosť nových relácií televízie JOJ

Deň dátum relácia Sledovanosť v % Podiel na trhu v %
streda 2. 2. Po čom ženy túžia 12,4 25,5
streda 2. 2. Na paškál! 4,9 15,2

Zdroj: JOJ podľa TNS

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID
  2. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  3. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  4. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  5. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto!
  6. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur
  7. Geis pomáha zvládať komplikácie v cezhraničnej preprave
  8. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje
  9. Online zľavy: Viete, kde ich vyhľadať?
  10. Šanca pre mladé talenty
  1. O2: Mentálne zdravie zamestnancov je pre nás veľkou prioritou
  2. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID
  3. Varso Tower od HB Reavis je najvyššou budovou v EÚ
  4. Dáma s pávím pierkom
  5. Slovensko zasiahla vlna nárastu dopytu po produktoch na kĺby!
  6. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  7. Získaj náskok pred štartom
  8. 2. ročník Social Awards Slovakia prichádza
  9. MetLife spustila online nahlasovanie poistných udalostí
  10. Minulý rok boli v priemere ukradnuté takmer tri autá denne
  1. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 18 542
  2. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje 9 539
  3. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto! 8 680
  4. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID 8 532
  5. Séria dvoch príloh: Angličtina nielen pre maturantov 8 487
  6. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur 7 638
  7. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte 6 591
  8. Príbeh Patrika Tkáča a J&T, Lidl verzus Tesco a investičné tipy 5 396
  9. Ako vyzerá majetok Slovákov? Zvyšuje sa najmä z jedného dôvodu 5 030
  10. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov 4 856
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu