Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Zmenám v obchode po vstupe SR do EÚ prispôsobil SHP Harmanec aj svoju značku

Banská Bystrica 14. januára (TASR) - Pripravovaným zmenám v obchode po vstupe SR do EÚ prispôsobila firma Slovak Harmony Paper (SHP) Harmanec, a. s. aj ...

Banská Bystrica 14. januára (TASR) - Pripravovaným zmenám v obchode po vstupe SR do EÚ prispôsobila firma Slovak Harmony Paper (SHP) Harmanec, a. s. aj svoju značku. V súlade s podnikateľskými zámermi zmenila obalový dizajn a s novými podmienkami a požiadavkami upravila produktové portfólio.

Hygienické papierové produkty v nových obaloch začali vyrábať v týchto dňoch, povedal generálny riaditeľ spoločnosti SHP Ivan Fábry. "Novej grafike predchádzalo výberové konanie, do ktorého sme pozvali štyri renomované grafické štúdiá - tri slovenské a jedno české z Prahy. Grafici predložili spolu 9 kreatívnych návrhov. Testovali sme ich prostredníctvom špecializovanej výskumnej agentúry na slovenskom aj českom trhu. Na základe výsledkov kvalitatívneho výskumu sme vybrali obalovú koncepciu, ktorá sa respondentom najviac páčila a najviac sa hodila k hygienickým výrobkom," vysvetlil I. Fábry. Okrem toho najviac naplnila zadanie firmy SHP, aby na obaloch vhodným spôsobom zakomponovali labuť, ktorá v podvedomí spája výrobcu s produktom. Najlepšie sa to podarilo grafickému štúdiu z bratislavskej reklamnej agentúry BOAT Publicity. Potlač novej grafiky na polyetylénové a polypropylénové obaly dodáva akciová spoločnosť Chemosvit Svit.

Skryť Vypnúť reklamu

Hygienické papierové produkty expeduje SHP do obchodnej siete už štyri roky pod značkou Harmony. Za ten čas sa značka postupne udomácňovala v podvedomí spotrebiteľov, najmä na slovenskom a českom trhu. V súčasnosti má v priemere 20-% spontánnu znalosť, čo je veľmi dobrá pozícia pre jej ďalšie upevňovanie a zvyšovanie obľúbenosti pri nákupnom rozhodovaní.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vitajte v postapokalyptickom svete
  2. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  3. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  4. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  5. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  6. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  7. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  8. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  9. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  10. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  1. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  2. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  3. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  4. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  5. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  6. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  7. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  8. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  9. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  10. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  1. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 17 031
  2. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 14 893
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 13 029
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 015
  5. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 11 875
  6. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 10 725
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 10 389
  8. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 665
  9. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 567
  10. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 9 534
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu