Kto by nemal jasno, ako fungoval NKÚ za Jasovského, nech skúsi zavolať poštovému ombudsmanovi. Možno na pätnásty pokus sa aj dovolá. Redaktorke týchto novín sedem pokusov nestačilo.
Klientelu si štátna pošta váži, ale nie až natoľko, aby ombudsmana rušila na zaslúženom dôchodku. Čo ak práve hrá konské pólo? Aj keď sú pošta, nemôžu poslať ani vysvetľujúci list, že tam nie je preto, aby riešil sťažnosti, ale za odmenu za služby v bývalej pozícii. Niektorí ľudia akoby stále nepochopili, že „Fico – na rozdiel od Dzurindu a Mečiara - sa o svojich ľudí vždy postará“. (Rudolf Zajac)
Nová akvizícia pán Tábory, ktorého si Jasovský doviedol z NKÚ – zrejme, aby sa sám nenudil - , si s verejným číslom už dá pokoj. Nabudúce nech v Smere vymýšľajú len také trafiky, kde sa komunikácia nevyžaduje.