BRATISLAVA. Štátnemu Transpetrolu robia starosti dôsledky ozbrojeného konfliktu na východe Ukrajiny.
„Je dôležité, aby spoločnosť včas signalizovala svojmu jedinému akcionárovi možné riziká súvisiace s prepravou ropy prostredníctvom ropovodu Družba,“ vysvetľuje hovorkyňa Lucia Patznerová.
Firma si preto nechala vypracovať „materiál zameraný na posúdenie vplyvov krízy na Ukrajine na obchodné vzťahy medzi Slovenskom a Ukrajinou“.
Zákazku za 25-tisíc eur bez DPH dostala agentúra Flash Media bývalého novinára televízie Joj Štefana Bodora.
Konkurentov taja
Analýza o Ukrajine
- zákazku za 25-tisíc eur zadal Transpetrol agentúre Flash Media,
- firma na webe ponúka najmä predaj reklamy a licencie na televízne šou,
- agentúru vybrali z troch uchádzačov, ktorých sami oslovili, zvyšných dvoch taja,
- Flash Media ako referencie uvádza obchody na Ukrajine, napríklad predaj lesa.
Spoločnosť uspela po prieskume trhu – Transpetrol priamo oslovil tri firmy, z ktorých si vybral.
Flash Media vraj ponúkla najnižšiu cenu a preukázala, že analýzu dokáže pripraviť.
Mená dvoch neúspešných uchádzačov štátny prepravca ropy neprezradí. „Nemáme povinnosť zverejňovať oslovených uchádzačov,“ tvrdí Patznerová.
Neželajú si to vraj ani firmy, ktoré sa na podobných súťažiach zúčastňujú.
Flash Mediu oslovili s požiadavkou na odborné posúdenie ukrajinského konfliktu napriek tomu, že na svojom webe referencie z podobnej oblasti nemá.
Agentúra sa pýši najmä skúsenosťami v predaji reklamného času na staniciach televízie Joj, ale aj na maďarských kanáloch.
Slovenským komerčným televíziám zase núka licencie na maďarské programy Svet bábätiek či Ako sa stať dobrou ženou.