é frekvenčné rezonátory so schopnosťou deliť uhľovodíkové reťazce v pretekajúcej pohonnej látke, a tým umožniť lepší prístup vzduchu a následné lepšie spaľovanie. Tieto supravodiče sú vyrobené z patentovanej neodymovej zmesi NdFeB37 a sú chránené tromi svetovými patentmi.
Prax na Slovensku potvrdila predĺženie dojazdu pri zariadení FuelMAX a Super FuelMAX pri benzínových motoroch o 8 až 16 % a pri naftových motoroch o 6 až 12 %. Zariadenie bolo testované v skúšobni S 007. Na automobile Škoda Octavia 110 kW bola spotreba pred namontovaním zariadenia 8,6 l/100 km, po namontovaní a najazdení 9314 km len 7,7 l/100 km. Škoda Felicia 50 kW mala spotrebu pred namontovaním zariadenia 7,2 l/100 km, po namontovaní zariadenia a najazdení 16 827 km spotreba klesla na 6,4 l/100 km. Zníženie spotreby sa prejavilo aj na automobile VAZ 2105 s výkonom motora 48 kW. Spotreba pred namontovaním zariadenia bola 7,6 l/100 km, po namontovaní a najazdení 2242 km klesla na 7,0 l/100 km.
Výhodou zariadenia FuelMAX a Super FuelMAX je, že nepotrebuje žiadnu energiu ani príkon, nevyžaduje údržbu, nikdy sa neopotrebuje, montuje sa jednoducho, rýchlo a bez zásahu do motora.
(r)